T o - B e


Winkk Winkkk Assalamualaikum,

So! Semua manusia di pelusuk dunia*sangat* dah tengok last update pasal MyE'day , be like



Haaa! be like that. hahahahaha!! terobekk siket kan. 

So Next step mesti lahh "I'M GONNA BE A QUEEN!!" 
hahahahah! Queen lah sgt kan, so I'm Queen-to-be bukan Bride-to-be okayyy?
sila jelas perbezaan ini..HAHAHAHAHA!*gelak setan*



Disebabkan "to-be" so amek yg lukis ja dulu, nanti baru dapat yg betol awww ;)

Hikhikhik, Tak lama dah tarikh wedd aku tu, Tinggal lagi sebulan lebih ja kot tak silap, tapi aku rilekkk ja skrg. best kan jadi aku? hahahaha!  rilek lah sangat. Sekarang mmg lah rilek, esok lusa kalot laa..Manusia dalam uma aku ni ja taw bertapa huru haranya. Bila pi wedding orang lain rasa seronoknya dah settle. haihh. 
Ada org yang baca baca sebab nak taw tarikh aku ja*ada ka?*. So tarikhnya nanti aku war-warkan kat TV3, don't worry. hahahahaha!!

Tadi p wedding kak fatwa, Masya-Allah cantik betol manusia tu. Mai nak tunjuk sikeettt


Kan? kan? cantik kan? hihi tahniah buat along fatwa. lama dah asik stalker fb dia ja, tu yg gedik sgt nak p wedding tu, peminat dalam diam org kata. hahahaha!!


okay! Tua-tua ni nak taip pepanjang pon malas. Kaa aku ja rasa tak panjang? hahaha.
Saja ja nak test test update blog malam ni. SEKIAN,



No comments: