S T E P by S T E P .


Watch your STEP !! *takot takot pijak taik lembu*

:) Assalamualaikum dari penaip yg comel auww *blushing blushing*

La ni pukoi 1.33am*tengah pagi* mata aku sangat lah mengantuk tapi gigih jugak tangan aku nak menaipnya sebab terlalu rindukan zaman muda muda.
wey wey wey! 24.12.2008 hang umoq berapa wey? ?! habaq mai sat. haaaa!! tarikh tu 1st post aku dalam blog taw dak. Zaman aku form 4 tak silap. HAHAHAHA! *gelak setan* tak sangka kan? kan?
Masa tu aku dok gila bercinta dgn Shinchan a.k.a Haziq. hahahaha! tapi mcm bodoh ja bila aku baca balik chat chat aku dgn dia dulu.. hahahaha! nangoi rupanya aku ni. Bercinta konon!! padahai tak qeti pon nak bercinta! hahahaa lawak lawak! lawak! hahaa!

Pastu masok zaman aku gila cari kerja, zaman masok poli, zaman bercinta ngn Alap pastu main main cinta nieh, pastu sampai lah ke boipren aku yg terakhir si Khairul Amir. Meluat aku baca pasal Amir tu. haahahaha! hala punya beria aku post sana sini pasai dia, last last tak jadi. EEeee memalukan ja...So lepas tu aku tinggai blog dan ...

Tetiba aku muncul semula  23.2.2015 pasal aku bertunang dgn Si Fendi. hihiihihi, hak ni qamai terkejut sebab tiba tiba aku bertunang, masa bila bercinta tataw. HAHAHA! taw dak kami ni jumpa kat wechat ja. zaman "Look Around" dulu dulu ni, lani depa panggil "People near by" dahh. hihi...
Semoga semuanya jalan lancar ye? Lepas ni aku post pasal kawen plak.

Pengalaman mematangkan kita. Kawan ngn org lain, bercinta org lain, kawen org lain.. hahahaha JODOH ;)

okay, aku saja ja nak imbau imbau kesah lama, tetiba otak ni dok teqingat boipren boipren aku dulu. hensem hensem belaka, elok elok baikkkkk ja. aku ja jahat. hahahah! ha la ni aku nak masok tidoq sebab aku tak sedap hati dah. semua dah tidoq.. selamat malam ;) bye.

nah satu. NOREFFENDI si Tunang. hihihihi

i love you bie, muahhh sikett :* 

No comments: