MY e'D A Y :)


Assalamulaikum,..

Ceyy ceyyy biar gambar yg berbicara.. muehehehe.. Akhirnya SITI NAJIHAH yg dikatakan bebudak sgt ni, berjaya langkah ke alam pertunangan.. Aku tak sempat nak post kat fb ada org lagi laju post gambaq tunang..hahaa.

Niat pada mulanya malas upload sekeping pon sebab tak elok kan.. Nak post kat FB tak berapa syoq, takot kata menunjuk nunjuk. so let me show you.. hehe semua gambaq tunang... malas nak nules pepanjang. Ramai yg mintak pic kan.. tgok sini..beribu aku nak upload.

Niat bukan atas riak menunjuk nunjuk atau apa..Nauzubillahh.. cuma ramai mintak nak tgok ni aku kumpolkan semua. dan share fb sbb bukan semua taw nak view blog aku,,..

3


2

1


go !



So ni pic sebelom kua bilik.. saat saat menunggu org ketuk pintu dan berkata "Kakteh sesi sarung cincin".. jantung waktu ni tak ketaq mana pon.. macam rilek ahh.. tunang ja pon..hehehe 





































Okay tu ja.. Pastu kakak aku masok bilik "Adik hang nak taw dak apa jadi kat luaq..dah macam akad nikah..oqang keliling nuhh! dah la hantaran susun ..ada ustaz dok tengah..huihhh mcm akad nikah sunggoh"

 terosssssssss ketaq.. menggeletaq lutut...jantung tu tataw nak kata la.. tunang ja pon bokpa qamai2..haihh! aku paksa depa kluaq p tangkap gambaq luaq... dan hasilnyaa~








Haaa Tudiaaa...ramai jugak la..hakk luaq lagi..hehehe.. kat dapoq lagi.. hahaha! malu sebab rasa mcm OVER ja tunang aku ni. tapi xpa la... depa kata skrg ni org tunang mmg over. hahaha! terasa sgt dgn ayat tu...

Okay lepas tuuu ada org ketuk pintu pangge kluaq utk sarung cincin.. hahahahaha! malu malu maluuu.. mcm takmaw kluaq..maluuuuuuuuuuuuuuu!!!!
sebelom sarung cincin aku jalan buat ayu salam semua tetamu...muehehehe... pastu baru dok atas kusyennn..









 disebabkan ramai pulak jurugambar.. hahaha so byk pulk pic.. upload je la naa... okay habes!

Sesi makan makan dan sesi menggedik besama kawan kawan dan jugak sanak saudara..hehehe









































 Okayyyyy selesaiii !!!! SO ini pulak sesi dgn EN. TUNANG sayeee


















okay habes... setelah selesai semuaaa apa jadi? ini terjadi..

 Nampak tak -_-



Okay bye.

2 comments:

faszjimmy said...

Jiha cantikkkk tahniahhh :D

Anonymous said...

comelnye kak jiah. :) Moga bhagia selalu.