LoveU


Assalamualaikum :) *happy mood*

Actually terlalu lama tak update pasal LOVElove ni. Sebab macam 'over' pulak kan. Macam 'kau sorang jee ada boifren? pleasee laaa*muka menyampah*'

Haa lebih kurang macam tu XD

Tapi Tapi Tapi Tapi harini I'll update bout him, and please tarik muka menyampah kat aku. Okay tengkiu.

So, tak akan dan tak mungkin lah aku nak cerita sedih kat blog ni kan? kang happy plak korang tengok aku sedih -_-' yang sedih aku simpan, yang ceria aku cerita. it is fair right?

Okay sekarang memang aku happy dan rasa sangat lah bertuah ada boifren yang puteh dari aku :) :) yay aku hitam yay! and i'm proud -,-

And now dia banyak berubah dan selalu buat aku happy. Alhamdulillah.. Tak macam sebelum-sebelum ni. Mungkin ada salah aku yang aku tak perasan kan? Hati manusia..mana kita taww..ye dokkk?

Actually ni boifren aku yang paling tahan lama..Nak masok 2tahun dah. First time aku tak buat perangai :D *bangga* dan dgn Amir ni buat aku banyak bersabar. Syukurr sgt :))

Tipu kalo tak penah bergadoh ka sakit hati ka kan..mesti ada. Tapi macam mana pon, kita still bersama kan sayang? dan saya harap kita kekal utk selama-lamanya...aminnnnnnnn :D

please be a good boifren for me honey.

I LOVE YOU SO MUCH !

2 comments:

Noor Mala Shahar said...

singgah n follow blog ini...

orench ladee said...

alolo..suwitnye~~
neway, nice blog..done follow awk~
feel free visit my blog ye ('',)