A L O N E .

Assalamualaikum dan Selamat Berpuasa, hihi

Puasa dah nak habeh baru tergedik-gedik nak update, nampak tak bertapa BUSY nya aku? dengan internet sloww gilababi ni la ada mood nak update :))


Okay harini hari terakhir berbuka dengan kawan-kawan. Tapi disebabkan kawan-kawan aku suma dah balik kampong so kesimpulannya, berbuka sorang-sorang lahh gamaknyaaa. Yaaa amat malang disitu. Act harini sepatotnya aku join jamuan CWA dengan staff-staff yang lain tapi malaih plak aku nak siap, tuu yang tak jadi p tuu. Kebetulan si Farahain plak kua deting syioqq punya dengan Sir, memang muktamad lah aku berbuka sorang-sorang.. Uwaaaaaa!!! sedih wooo!

OkayOkay, Farahain mesej gtaw dia nak deting ngn sir sampai pagi esok. So perkara paling terbaik aku balik kepala batas la kan? Fine. Aku call Mr.Biey bgtaw dia, then dia halau aku balik awal -_- satu perkara pastu suoh aku p kat dia. Haaa! lupa, taw dak muto aku dok buat peqangai, ishhh geqam sunggoh laa, dia boleh dok buat takboleh hidop enjin tuu weyhh. maluu kot. Maw dok kalot nak p kelas pagi pagi tu, dia tak boleh hidop? nak mati! Tapi pagi tadi dah jadi dah perkara malang tuu. Dah la mangkit lewat pastu hak nak mandi tu punya qamai, pastu Account plak subject 1st pastu TEST plak tuhhh! tak gila? memang gila la. Muto plak takboleh start, Ya Allah sabaqq ja laa..Elok bertolak lambat naseb baik lecturer masok lewatt, legaa laaa..hehehe

Balik pada tajuk yang tersasar jaoh tadi, okay so dalam pukoi 9.30mlm cemtu aku p kat Mr.Biey. nak cari parking lagi nak qedah org org yang ramai kat uptown lagi, dah mcm org gila dah aku rasa. Sampai kat biey dalam 9.45 gak ah. Dah tadi muto taboleh start aku buat sendiri sampai boleh start, rasa berdikari gila! okay lepas sampai kat biey, biey memberi layanan yang baik sampai seramm plak aku rasa sebenaqnya. Tak penah penah nak layan aku cemtu kann, Then dia tanya "seluaq saiz bapa?" aku ponnnnn "26" hehehe.
Dengan pantasnya dia kua habes suma seluar saiz 26 kat kedai dia, dia suoh aku pilih. Haish aku ni tak qeti nak pilih seluar, act kalo biey yang pilih serius cantik. Mungkin sebab dia niaga kann.. So aku suoh dia pilih. Dia pilih bagi aku. yayy! dapat seluaq lagi -.-'

Taraaa! seluar jeans. hahahahaa. Benda bukan ori pon, tapi aku okay ja sebab aku pakai barang laguni ja..bukan mahai mahai macam hampaaaa. Yang aku tak fahamnyaa, tahun lepas pon dia bagi seluar kat aku, dua pasang jugak tahun ni pon seluar jugak, dua pasang jugakk.. kesimpulannya, sama lah tiap tahun. Sepasang jam, 2 pasang seluar. HAHAHA! tengkiu Hubby. Even harini buat keja sorang sorang tapi aku tetap happy! muehehehe..

BTW, masa aku nak balik tuu aku paksa biey teman g kat muto sebab takot taboleh start yelaa..ramai org kot, kalo takboleh start kang tak ke maluu aku kat situu, HAHAHA! so! biey kata dia banyak sgt qeja nak buat, dia paksa Pakteh plak teman aku. HAHAHA! aku pon okay jaa kan.. Pakteh pon teman la aku berjalann p kat muto. Memang naseb baik la dia teman sebab muto blakang aku belambak cemana aku nak kua. So Pakteh dengan gentlemen'nyaa ubah suma muto then wak kua muto aku. HAHAAA! lawak aku qasa masa tuu.Eh lupaa. si pkateh ni nama ja tua, dia baru 18tahun tak silap akuu. Muda sgt. Tetiba aku jadi tak malu nak mintak tolong dia kan..hehehee, Dia start muto aku memang tak boleh start pon, dia start kaki bwu boleh tu pon kena double stand. Aku double stand pon tak laqat. hehehe~~ aku suoh mintak tolong dia bawak p kat petronas sebab nak isi minyak, nampak tak aku amek kesempatan? HAHAA! yelaa..kang aku matikan enjin tu haa susah plak nak hidop, so alang-alang tuu kan..nyusah p la hidop org tuu..Tapi aku nampak la muka Pakteh tahan maluuuu, heeee~ Then dia bawak aku sampai kat blakang kedai Mr.Biey pastu dia turun situu. Then Tengkiuu Pakteh XD

Sekarang aku dah sampai Kepala batas, pon dudok sorang.. mak dah lenaa dah..tinggai la aku sorang sorang dok blogging kat depan ni dengan nyamuk belambak lambak..haishhh~ okay bye!

3 comments:

Farah Wahidah said...

ala cian nya kawan aq sorg nie

Farah Wahidah said...

la cianny nya kwan aq nie...

sitiinajihah said...

kannn...kesian sgt..