WELCOME SEM.


Assalamualaikum ^^

Serius kekok nak update belog setelah sekian lama aku berpuasa update belog, ngggeeee~ TupTupTup dah new sem, So welcome to me lah kan. Yela orang lain dah interview keja, aku baru masok sem 6, memang lah agak memalukan untuk diri aku yang taktaw maluu ni kann, tapi takpa lahh, nak buat cemana yee?

Esok lah daftar sem 6. Senior kauuuu!! muehehhee, tapi tak best la kan, sapa2 yang masok poli pasni mesti adik-adik..SO tabole nak gatal-gatal. Lantak lahh yang penting sem ni kena study sunggoh-sunggoh. HAHAHA! Tiap sem aku cakap nak study sunggoh-sunggoh, tapi pointer dok lagutu jugak..Haishh~

Okay sem ni aku harap sgtsgt takdak masalah ngan kawan-kawan. Yelaa..aku ni teap sem ja mesti ada masalah ngan kawan-kawan. Semua salah kawan aku,even salah aku tapi ia tetap bukan salah aku okayy? hahahaa, selfishnya aku. Maaf ye kawan-kawan :)

Sem ni buat patime KFC. Ntah boleh bawak ke dak study sambil keja, 1stime jugak la nak try. Hmmm...dan....semakin hari aku semakin matang. Nampak tak kematangan aku? HAHAHAA! serius aku makin matang taww. Macam perempuan sgt..rimas aku dgn perasaan aku yang asik terasa jaa..asik nak nangges jaa..asik nak pelok mak ja..haishh serabut aih..

Okay! sem ni nekad nak fokus, malas pikir benda lain, pikir habeskan diploma jaaa.. harap tercapailahh..Moga cerah masa depan ku...jom termenung pikirkan masa depan japp...hehe


No comments: