Mr.Boyfriend


Assalamualaikum,

Dah terang lagi bersuloh, dari tajuk nampak sangat aku nak update pasal Mr.Biey aku sorang tu kan.

Act, aku dengan dia takdak la lama mana pon, baru berjinak-jinak bercinta. Dalam setahun lebih beberapa bulan cemtu ja. And congrate to me okayy sebab berjaya tak buat perangai. Muehehe, kalo tak sebelum ni sebulan dah putus sebab ada scandal la, ada bf baru la, main cabar sapa lagi ramai bf la. Haishh tu zaman bawah 20tahun tuuh.

Sekarang dah tua-tua krepot ni kena lah serius kan. Biey sayang pon dah jumpa family. Terasa jugak lama tak kua deting biey, tapi disebabkan aku selalu kacaw hidop dia kat uptown tu so rindu tuu terhapus la jugak. Cuma semenjak dekat-dekat final ni jadi takdak masa nak p kacaw hidop dia sebab study kan.

Lelaki ni koranggg pantang jaoh siket mula la search for new device! so sama ja macam si Amir ni. Tetiba ada pengganti yang kacaw hidop you kat uptown tu kan sayangg? Act malas nak amek tahu, tapi makin lama makin berat jaa kes biey ni, terpaksa la syg amek tindakan, maaf ye sayangg?

Tapi sekarang dah okay, aku p jumpa biey teros perang soalan banyak2 kat dia sampai aku tataw dah nak tanya apa, akhirnya puas hati aku XD yay!

Okay okayy, aku malas nak percaya mana-mana mulot. Biey sayang tu kalo klentong aku pon aku percaya. Disebabkan aku rasa marah dan aku rasa aku saket hati sangat pegang phone aku yang tak reti bunyi tuu, aku serahkan phone aku kat biey yay :3 keputusan yang amat bodoh jugak la. cemana aku nak call dia?

Nevermind lah, janji aku baru lepas OTP dengan dia guna maxis aku ni. hehee, sebab ada benda yang aku tak puas hati lagi tu laa dia kena call aku tuu. Kesian biey kena layan ja kerenah syg kan? dah tuuu..buat lagi perangai tuu kan...suroh insaf taknak. naseb baik biey solat, sejukkk hati ni :))

Nanti kereta biey sayang dah siap, kita kua taww. I LOVE YOUU :*


No comments: