B U S Y


Assalamualaikum,

Rindu cerita Titanic*tetiba*
Sekrang ni musim BUSY bagi pelajar Politeknik macam aku. ALmaklom tak sampai sebulan pon dah nak Final Exam. Tapi aku dengan roomate aku Si Farahain tetap COOL~ serius cool gila. muehehee. Bajet pandai gituu. Jenih tayah study, jawab exam tutop mata ja weyy.

Okay disebabkan nak dekat final so tempias-tempias ataupun aroma final tu dah datang. Tahu kenapa? minggu depan jadual penoh dengan Test, kuiz, presentation, case study , tutorial la segala bagai, haishh serabut otak.

Hmm.. tapi aku dah insaf la*tetiba lagi* jenih insaf tak reti study ni hampa paham dak lagumana? bercinta tu kemain hang nohh jiha. okay okay..Inn Shaa Allah aku try study. kesian mak aku. Eh Eh lupa! satu cerita sedih, aku tak amek Muet wey takdak duet :( sedih ja dengaq, nak mintak kat mak rasa bersalah, so tayah mintak tayah amek tayah sambong degree -_-' kawen XD hahahahaa.

Bila dah nak final ni, maksudnya hujung-hujung sem laa. Hujung sem! hujung sem! aku benci benda nieh. taw apa? SENGKEK POKAI. nak bayaq duit muto, duit P1, duit api air, tataw la pakai apa. haishh~ doa-doakan aku dimurahkan rezeki yaa?

okay tata ;)

No comments: