M I D S E M


Assalamualaikum Hai Hai xD

Done Skyping beby Afrina, sumpah rinduu terok kat beby Afrina yang comel tuu. Muka macam Shinbey cita korea "Wonderful Life". Caya? tengok pic dia ;
alololo nomei nomeinya anak menakan makteh ni..EEeeii geam.. Aumm~

For the first time jugak la pendahuluan aku disertakan gambar, hehee. Pejam celik pejam celik sat ja dah tengah sem. Aku pon study makin HARD sem ni -,- HARD sgt okayy! Tolonggg jangan percaya. Kerja copy paste jaa, lagi-lagi Financial Accounting. Bila nak test, kelam pulak aku study sampai tengah malam. Konon taubat lah sem ni nak study hard, padahal lagi terok. Siap busy cari Partime lagi. Sengkek terok woo..Sedih jadi aku.

Eh Eh Eh aku nak story pasal cuti midsem bukan pasal study naa, malas nak tekan 'Backspace' so aku teroskan lah yee. Untuk cuti midsem ni, aku balik lewat siket. Lewat pon tak lewat jugak lah hari sabtu bertolak balik. Bebudak uma aku kalot beli baju baru, beli nu beli ni sebab cuti nak kua deting kann..Untong lah hampaa. Aku plak busy tidoq. Biey sayang tabole nak kua sebab kereta dia roadtax pon x siap lagi dgn cermin pecah terok,  Faham :)

So petang ni bertolak pegi uma makteh untuk majlis akad nikah sepupu esok. Kira malam ni tolong-tolong apa yang patot laa. Sirius aku segan! Tapi kalo ada beby Afrina, tak segan dah XD

Malam ahad tu bertolak ke Taiping, pastu Isnin teros pegi Kelantan. Selasa balik Taiping, rabu balik Penang. Takdak mood nak jalan-jalan ni sebab TAKDAK DUIT. Kalo duit banyak ngkooo.. tayah nak bawak aku jalan, aku yang gedik ajak kua jalan. kann?

Okay sudah-sudah menaip ntah pape, tunggu balik uma nak pelok ciom beby Afrina. bye!

No comments: