L O V E


Assalamualaikum,

Tiut tak titew pakai Spek? Biey sayang kata kitew kiut sgt aww pakai spek. HAHAAHAA! Budak sekolah punya ayat tuu.. geli !

Act, nak post entry pasal cuti. Disebabkan cuti belom habes so kita tunggu sampai habes cuti nanti takdak la cerita nak tersekat-sekat kan. Nak "To Be Continue" bagai, mempersemakkan jumlah entry aku jewww youhh. Dan tiba-tiba okayy tiba-tiba mood jiwang karat datang, datang tanpa diundang pergi tanpa dihalang. HAHAHA! kelihatan sgt jiwang nyee jiha oi.

So harini valentine! valentine lah sgt kann, tak elok taw sambut-sambut. Even memulakan benda tu pon boleh jatuh Kafir, AllahuAkbar. Mintak di jaohkan lah yee. Naseb baik jugak la aku ni kuat imannya *kuat sgt* so takdak la valentine2 nieh. hik! nampak tak? nampak tak? aku maseh dalam pendahuluan. Ntah pape ja.

Hurmm.. Act dari malam kelmarin dulu punya semalam lagi hujan dan mendung, dalam hati aku pon mendung terok. Nak dijadikan cerita sampai lah guroh terok lah hati aku ni sampai kilat-kilat banjir musnah rumah-rumah dan ramai yang terkorban. Terok benoo tahap mendungnya.hiks! Okay-okay nampak tak bertapa teroknya? Haaaa...tuu laa biey lain kali jangan buat perangai lagi ye?

Okay! So...kelmarin merajuk sebab malam tu biey tak call, pastu off phone. Cececeyhh merajuk la katakan ;) hehee. Off 30minit ja weyy, hati tak senang sebab takot biey tak paham yang aku tengah merajuk kang dia ingat aku tengah curang plak. So aku ON balik. Eh kalo korang jadi aku kan, korang mesti terpikir dan mengharap jugak ada miscall dia kan? Ni aku on takdak misscall pon weyy! lagi la saket hati. Seharian aku peggang phone, dia tak call langsong sampai lah jam 4.15pagi baru dia call. Mood benggang ja waktuu tu. Sumpah aku tak penah rasa macam tu kat dia taww.  So aku angkat cakap elok jaa sebab aku ni dah cair dah dengaq suara dia tuu, tapayah susah2 dia nak pujok pon aku dah terpujuk. HAHAHA! dah tu acano?

Cakap sat ja malam tu harini pon dia tak call :) Entah la apa susah sgt dia nak call aku even benda tu free. Digi kan call free. haishh tak paham aku.. Konon malas tunggu dia call la, tapi tangan peggang jugak phone. Sirius aku tunggu dia call. Sampai lah phone ter'Off sbb bateri dah habes. Malass sgt nak cas. 5minit pastu biey chat. Ayat slumberr jaa, bajet muka tak bersalah la ni. hahaha. last-last merajuk kemana apa kemana. HAHHAAHAHA

Okay sebenaqnya ramai tegor aku kenapa tak kua langsong dgn Amir. Memang lah. Hampir ehmmm dalam 2bulan ka 3bulan ntah kami tak kua langsong. Takpa la. Aku paham dia, dia paham aku,kan? baru sefahaman. Aicewahhh!

Seriously sayang, I'm Proud To Be Yours and I'll always LOVE you. Takkan tercicir nama "Khairul Amir Bin Che Omar" dalam doa aku :)) sebulan ja lagi cukop setahun. ALhamdulillah. Act, First time aku couple cukop setahun. HEE~ sebelum ni suka sgt buat perangai. Kali ni I nak simpan buat Imam. So Pangkat dia sekarang "Bakal Imam" lah :)

No comments: