S A Y A N G.


HAPPY BIRTHDAY SAYANG !

6 Januari 2013, hari yang  dinantikan oleh biey sayang. Blink Blink^^  Yelaa nak tengok hadiah yang bakal awek dia bagi la kot. hik! Sorry la sayang..I sengkek lah sekarang ni, so takdak hadiah. Semua PTPTN punya pasal. huhh

Okay  disebabakan aku terlalu sengkek, so aku hanya mampu buatkan kad birthday ja untuk Amir. Aww konon sweet la weyy! Tu ja mampuu, sini tengok

Taraaa! Awww pink youuh. Ni banyak idea aku kutip dari bebudak uma aku ni. Pic depan tu nak ja ada muka aku kan? hahahaa! sebok jaa nak letak pic berdua,. Okay ni luar, dalamnyaa plak 


Hahh memang jiwang habes la weyy aku tules dengan tulesan burokk macam budak-budak. Siap ada empat ekor kumbang tuu. heheee~ Okay tu ja aku mampu hadiahkan untuk dia. Ptptn tak masok, so takdak duit takdak bajet yang tinggi untuk dia.

BTW U'oulz aku sediakan KEK okay kek! buatan bukan belian, sila fahamm. Kakak aku buatkan kek moist pelangi. Pastu mai hantaq kat Uma sewa. Dah la jaoh. Timakaseh kakak! Tapi malangnya aku lupa snap pic kek tuh. Dah la sedapp.. Sirius ingat takmaw bagi Amir sebab bauu dia tuhh perhh sedapnyaa. Tapi kena bagi jugak lah kan, dah kakak aku buatkan untuk Amir -..-

Okay, kesimpulannya aku tak sambut pon birthday dia. Ingat nak buat suprise tapi tak jadi. Semua spoil bila Amir lari dari uptown balik rumah sebelum kena baling telor dgn member dia. huhhh spoil~

Malam tu jam 3pagi dia mai potong kek kat bonet kereta Ateh kat parking uma sewa aku. hahahahaa! Okay done, esok Amir dah nak bertolak ke China. Sedihhhnyaaaa!! Yang dekat pon aku rinduu, ni kan jaoh.. Hmm bieyy..nak pelok..hahaa

bye !

No comments: