PARTIME.


Assalamualaikum,

Alhamdulillah update jugak akhirnya, berapa kali terbantut niat nak update blog. Dengan bahagianya aku nak habaq aku ada kat Kepala Batas. Amir nun jaoh  disana bertambah happy bila taw aku bermalam kat Kepala Batas, Cisss! Ciss!

BTW, mood tengah serabut dan hati nak bakar pejabat PTPTN poli makin membuak-buak -..- mana duit aku! Dah la sengkek. Okay macam tak adil sangat, bukan budak lepasan LI taknak bayar duit PT tu kann? So kenapa mesti sangkot dekat LI? kenapa? kenapa? Nak bayaq uma sewa pakai apa? ^$#@*%$# haremmm...mood maki hamun dah datang.

Disebabkan aku tersedar masalah keSENGKEKkan ni akan datang, so awal-awal lagi aku cari partime. Alhamdulillah dapat partime ber'Boss'kan AtehRuddy yang comel tuu. Act, tak rancang pon nak keja dengan Ateh, tetiba ateh tanya pasal partime. Tergoda plak bila aku dengaq "jiha free x sabtu ni? dok saja ja Ateh bagi RM120" siapa taknak weyy cer gtaw. Dengan bangganya aku terima tawaran tu. HOHOHOO~ bahagia.

Semua berjalan lancar even kena marah dengan makcik PINK sampai nangges-nangges taknak kua toilet bagai. HAHAAHAA! maluuuu...Amir suka perli...EEee nyesal.

Okay-okay lantak lah apa pon kan, esok hari ketiga untuk aku ber'partime' tapi masalahnyaa sekarang Mr.Benny aka BigBoss nak jumpa. Makk :( nak kelentong apa weyy. Hadeii risau runsing pusing-pusing @.@ Ateh bajet sehari aku jual 1 TV. Ateh!!! Jiha tak yakin!

Hmmm semoga kerja Siti Najihah dipermudahkan dan semoga pintu hati pelanggan tu di lembutkan supaya terbukak hati dia untuk beli dari Jiha. Aminnn Aminn.. Doakan aku..


No comments: