ENJOY konon.


Assalamualaikum,

Sirius terasa malas sgt lah sgt malas sgt sgt nak update belog*hindu* Banyak cita nak gosip sebenaqnya tapi tertangguh pastu lupa last-last malas teros tak update -..- MALAS !

Hokeyy sekarang masa untuk buat Si Farah Wahida tu jeles terok-terok sampai kembang-kembang hidong merah muka berasap telinga dia. Hohooo sukasuka! biar dengki siket kannn balik kampong sgt kannn.hik!

So kemaqen tak berniat pon nak kua berSOSIAL ni. Konon nak balik kampong amek barang dapoq *padahal nak mintak duet kat mak*,hahaaa! ada seringgit ja dalam purse merah cun aku tuu. Masak pon sardin tak letak garam tak letak asam.hehee terok sengkeknyaa, kan? kan? tolong simpati.

Okay ni dah perenggan ke4 dan aku maseh bebel-bebel ntah apa-apa. Cemni ! kemaqen jam 6.30pm aku, Farahain, Farhana dgn Hazwan(bf Farhana) rempit-rempit pegi Kepala Batas, balik kampong aku la kan maksudnya. Rempit tengah-tengah hujan tu amat membahagiakan,tambah pulak kena tinggai dengan mat rempit lagenda 110z tuu. Eeeeii rasa nak langgaq ja lampu belakang muto tuu. Tinggal skuter Icon cabuk aku lagi kannn. kang orang kacaw-kacaw ngorat, haaa kan susah. Cun nieh! hahaa

So sampai ja kat Paya Keladi Masjid tuu kami makan, sembang,  sembahyang, semakkan rumah dan akhirnya jam 8pm kami bertolak balik Permatang pauh. Dapat duet yay! suka yay! kaya yay! Okay-Okay pastu rempit lah kami dgn makanan penoh kat kaki kena tahan plak dengan Pakcik Polis. Fine..Aku lupa tempek 'P'. Yang si sweet couple ni takdak masalah la kan, masalah aku ja polis tu taknak lepas. Ugut-ugut nak saman weyy! dah la mak baru bagi duet :( So redha ja la. Hmm duet..duet...duet..tapi tapi weyy tapi depa lepas kan aku. HAHAHAA! sukerr taw sukerr~ Tapi aku dgn Farahain kena tinggalkan nube fone. never mind lah asalkan duet aku selamat! hohoo.

Kami g hantaq barang naik uma sewa then pegi bersosial kat uptown jap cuci-cuci mata sambil melawat Salim si tokeyy baruu, eh eh eh melawat boifren aku jugak okayy ;) sukaa taw even dia kata " haa pi la balik pieh pieh" -..- biey ni... Okay lepas tuu kami rempit pulak ke RnR.

Sampai ja sana mesti masok tandas dulu*tebiat* pastu jalan tepi pantai dan kemudian sweet couple ni ajak lepak minum air panas kat kedai makan tak sedap tuu. Kami pon minum-minum dan makan-makan la kann. Niat sebenaq malas nak makan sebab kenyang, tapi bila tengok dan bauu keharuman burger abang kurus tuu, teros order. Masing-masing kongsi makanan sebab kenyang.





Sedapp wooo burger daging cheese! kiter main suap suap -..- Act bukan kiter tapi mereka.


Err' nampak tak sweet couple tuu? sila katakan pada sweet please even bf dia jambu.hehee

Pastu sambong lepak tepi pantaii atas batu-batu besar. Si Sweet couple Farhana dgn Hazwan ni boleh la lepak dua depa  menghayati ayat-ayat jiwang dengan hati berbunga-bunga bahagianya tuu kann.. Okay jeles! aku dgn Farahain pulak busy bergosip. hihii macam-macam lah kami gosip kan sampai depa dua kacaw line kami bergosip.

Haishh panjangggnya entry. juling mata aku baca. Okay pastu dalam pukoi 12 kami balik kena ligan ngn mat rempit ! takott.. muto depa besaq nak ligan honda Icon cabuk kita ponn..Haish naseb baik ada mat jambu dan minah gigi besi tuu. So Alhamdulillah selamat kami. hehe. sampai uma dan tidoo. Eh eh sebelum tido Pakcik Polis telefon ajak kua nak belanja makan katanya. heheee. Tapi mengantok terok dah so tidoo penting lagi dari makan. okay bye.

1 comment:

Mar Haini Abdul Rahim said...

ni nak kena tgkp abg jpj nehh... hehe
huhuk lapanye.. nk bege ! btw akak tag awk kt cni
jom join :)

http://mayesa-jcb.blogspot.com/2012/12/giveaway-oh-my-birthday-by-fatin-nazurah.html