Rumah Sewa.

Assalamualaikum,

Mata berat sgt bila bertentang mata dgn belog ni,ntah apa-apa ja mata aku ni kan. Sekarang ni aku tak senang dudok, busuk kentot sapa nieh! haishh tension.Hilang mood nak update belog aih laguni.

Okay hampir pecah kepala hotak aku ni pikir pasal uma sewa.Yelaa ada mahal, ada murah, ada kecik,ada besar,ada yg takdak perabut.hahh acano?

So bila dah gado sana sini sampai nak berpecah bagai, last-last dapat jugak uma sewa dekat B2. Uma lama Kak anis dgn Farahain. Murah siked sebab RM200 ja utk deposit kami 6org. SO murah jelaa..Kelengkapan semua ada. Cuma hampir 10 atau 11org jugak la dok uma tu, so sempit siked kot. Ahh lantak ah, aku malas pikir dah. Janji ada kawan,aku boleh bahagia dah.hehee

Nanti dok 1 uma dengan Farahain,Kak anis,Farah wahida, Ieyka, Farhana. Yeayyy! bestnyaa! aku tataw nak bawak muto ka dak, sebab muto lama pon hilang dekat banggunan B2 jugak. Hmmm..agak-agak cemana? Kalo aku bawak,sekurang-kurangnya nak jalan mana senang,pastu boleh buat partime.kan?

Haishh ntah kompius. Masok story kami laki bini sat na. Esok rancang nak kua ngn biey sayang,tapi sekarang ni dia kat Cheras,KL lagi tu. Baru otw balik sebab dari pukoi 4ptg tadi dia tido dalam kereta agaknya. Mintak-mintak selamat la dia balik time-time ni. Esok nak kua cemana? agak-agak sempat dak? dah la tak gtaw mak lagi. Hadei. Esok plak kakak nak balik.Hmmm.. dgn kredit takdak nak gerak dia mangkit tido. Haishhh nak jumpa, rendu. Mintak-mintak boleh la jumpa ye sayangg :))

Okay time to sleep. GOODNIGHT ;)

2 comments:

MarliaMarble said...

dtg follow sini..=)
mana2 pun nak cari rumah sewa memang susah..lagi2 tuan rumah sekrang main cekik darah je bagi sewa..macam la kita student banyak duit..

sitiinajihah said...

kannn....serabut ja pikir benda ni..mentang2 kita dpt pt.haha