Istanbul aku datang.

Assalamualaikum,

Seriously excited gila dah nak update belog ni. Tadi kua ngn nuyun pegi Sunway okay aku bawak. Selalu kua kan? so tak hairan lah kenapa kulit aku makin hitam, never mind. Yang penting harini aku happy sebab cerita tu best! Istanbul aku datang.

HAHAHA! Disebabkan terlalu puas hati, so aku letak pic ni besar-besar. hehehe, Cita dia sweet sgt taw. Aku penah minat tomok dulu. Tengok cita ni rasa nak bercinta ja ngn tomok.hahaha! fine dia comel okay. Diletak plak heroin yang sememangnya tersangat lah comel sampai tak sepadan plak dengan tomok ni.hahaha Lisaa..




Okay ni bukan saja besar tapi banyak! hahaha! comel kan. untong Yusri. Dah la dalam cita ni dia kaki blogging! eee geram tawww nomeii sgt ;D Even Amir tak join kami tengok tapi aku tetap bahagia lah. Biey sayang rugi taw tak join, tapi takpa la. Nanti download ja.hehee.

Okay malas taip. azan magrib pon dah berkumandang. asalamualaikum.

No comments: