mood HAPPY (:

Assalamualaikum,

Errhh malaih nak taip. Tapi rasa nak taip. Mood malaih taip. Tangan gatai nak taip.  Itu keling namanya,okay?

Harini mood aku Happy sebab macam-macam. First aku dah okay dengan mak aku. HOHOHOO~ Act bukan begadoh pon, cuma aku ni jenih keras kepala dgn egonya. Haishhh terok kan? Mak aku plak kepala hangin. Marah sana marah sini sampai takmaw cakap ngn aku. Last-last cakap jugak. Disebabkan kami 1 office. Makan tengahari mak sediakan, then dia selalu call aku pangge p Pantry. Selalu call dalam jam 10lebih. Ni sebab kami tak bercakap, mak aku call jugak koi 12lebih masa tu.HAHHAA! Akhirnya bercakap jugak sebab mak aku call.Ngee~ kalo tak sampai sudah aku diam tak bercakap,berkurung dalam bilik. Thank Ya Allah kerana sifat seorang ibu yang kau anugerahkan kepada setiap ibu-ibu yang sayangkan anak-anak mereka :))

Okay Second aku pikir nak jalan Langkawi. Yeayy! bestnyaaa! lepaking dgn kawan-kawan sambil shopping Cokelat di pulau cokelat tuh. Woaa..aku suka aku suka! Tak dapat bayangkan masa tu. Apa yang aku doakan, semua berjalan lancar. Aminn..

Third, kawan aku nak turun Penang jumaat ni. Even sorang tu tak jadi turun takpa lah.. Kami 2 orang pon jadi lah. Nak lepak puas-puas ngn Farahain. Aicewahh! Macam-macam aku rancang sebab aku nak bawak Honda Icon aku pegi sana. SO jalan sakan la. Malam minggu tu ada la rancangan sikit-sikit. HOHOHOOO~ Makk..please izin kan... ye? Btw, sepupu aku si Izzat tu pon ikot gak as driver. Aku ni sejak azali lagi memang anak penang, tapi tataw jalan penang pon. Haishhh so kena la bawak Izzat. Lagipon dia tu kaki jalan sikit. Berjalan ja keja. Excited plak nak ikot ajak g mengkuang dem lagi. HAHHAA! Farahain kena lah balik Hari Ahad sebab sabtu tu nak p Mengkuang dem jap.

Next, esok ada makan-makan di office. Pagi tu ada perlancaran jual kedai. Sampai koi 4petang la makan2 tu. Malam plak ada Dinner! yeayy! sukanya makan lagi.

Pastu malam ni mak aku masak udang galak. Perhh besawwnyerr. Okay semua aku suka. HAHAHA! Mood happy ja.

No comments: