cuba jadi yg TERBAIK.


Assalamualaikum,

Hampir 8bulan kami couple, ni lah masalah pertama yang aku rasa paling terok. Aku takot kehilangan dia. Ya memang aku yang buat hal, tapi aku tak bermaksud apa-apa. Dia tak marah, tak sedih, tak gembira jugak, cuma dia terkilan dengan sikap aku. Apa yang aku mampu buat sekarang adalah berdo'a utk hubungan yang lebih baik :)

Aku cuba jadi yang terbaik untuk dia. Mungkin sebab dia lah yang terbaik untuk aku. Sebelum ni memang aku tak penah setia. Tak penah nak faham lelaki. Couple disamping skandal. Tu sikap aku yang dulu. Kalau aku sedih, skandal aku mesti pujok aku,amek hati aku,buat aku ceria. Pastu dah ceria,aku balik pada bf aku. Jahat kan? Tersangat...

Tapi lepas aku dapat Amir,aku buang semua perangai aku. Aku tiggai semua laki yg aku kenai. Even kawan-kawan aku sendiri aku tinggai. Ramai yang terasa, tapi hati dia lebih penting kan? Aku lebih rapat dgn perempuan, mesej-mesej pon pompuan,chating pon pompuan,skype bagai suma pompuan. Dan sekarang,aku masih belajar setia dan jadi yang terbaik untuk dia. Namun aku mintak maaf,bukan niat aku nak balik kepada perangai dulu.

Apa yang aku harap,dia percayakan aku. Tegur aku jika salah. Dan aku cuba perbaiki mana yang buruk. Syg mintak maaf biey..Syg terlalu sayangkan biey..
[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]

No comments: