with THEM :))

Assalamualaikum,



Okehh dah bertimbun dah pic dalam ni,so masa untuk tayang di belog.HOHOO~  Aku memang jenih suka tunjuk menunjuk nieh. Sejak Sejak ada Icon burok ni,aku jadi tak qeti dok diamdiam dalam uma.Kira nak bejalan jaaa.Kelmaqen cuti Merdeka,Dah rancang nak kua ngn Nana, tapi tu lah berapa kali rancang berapa kali cancel. Sabaqq jalaa.

Then aku dah boring sgt dah aku pon mesej Raihan tanya watpa,ingat nak ajak kua ka apa ka kan. Disebabkan masa tu dah agak lewat so just lepak kat uma dia ja. Aku p ngan Izzat. Aicewahh segak aku pakai taww.. Rasmi Pashmina yang dah berkurun aku beli tuh. Main lilitt ja. Buqokk owhh,sebab tu tak snap pic sgt. Then lepas lepak kat uma Raihan, kami bertolak g Jusco. HAHAA! Sakan aihh berjalan. Ijat bawak dia takot aku bawak. So masa OTW pegi Jusco tu sempat jugak aku jeling kat Uptown,and you know what? I see him! Awww..biey...I tengok you sekali imbas jaa..takpa lah,dia busy bukak khemah so jangan gangu. Bila sampai Jusco, benda pertama ya PapaRoty! cedappnyerr..Pastu Foodcourt "ABC" HAHAHA! Act, kami takdak arah tuju. tataw nak p mana dah..So jemput~

[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]

 Haaa..memang sedapp pon.Sirius selekeh sgt Pashmina ni dari blakang,dgn baju aku yang agak pelik. Aishh naseb baik tak jumpa Amir kang tak ngaku Awex plak. HAHAHA! Okay then lepas makan benda2 merapu ni kami pegi Char Kueh Teaw Sungau 2. Waaa,,sedap kan sedap? Ingatt lagi kenangan kat situ saat kua lepak dgn Amir,Salim,Farhana ngn Farawahida. Saat Amir ngn Salim kena ngorat ngn geng Gay -,-' Hmmm..Tu la akibatnya muka jambu. Hokayy hokayy seterusnya kami makan la situu..Char kueh teaw besar punya ye bangg. Sakan aku makan dgn Ijat.Dia ajaq aku makan jeruk cabai. 1st time okay..Tak penah dok makan benda alah tu.Dengan slamber badaknya Ijat letak dalam pinggan aku.Ingat nak tuang dah pinggan tu kat atas kepala dia, tapi lapaq punya pasai kan..So hentam jelaa..makan ja. Fuyoo tak pedass oww..HAHAA! okay tengkiuu ajaq kakteh naa.. Then Ijat errr'

[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]
See? Dia merokok! bwu blajaq merokok.Aishh kena la jugak dia dengaq bletiaq aku beberapa minit. Tapi tu lahh..Nak jadi jantan la konon kan Ijat kan? HAHAHA! untong la jadi jantan.Tahniah..Macho kononya..bluekk..Okay Okay takmaw ngata byk byk..Lepas makan semua kami pon balik. Sampai uma dalam koi 9.30mlm gituu la.Tak bising plak mak aku.Alhamdulillah.HAHAA! anak dia dah besaq okay tayah nak bletiaq sgt.HOHOHOO~ sukasuka!

Then harini pon cuti. Awai aku mesej Nana,dalam koi 10am ajak merempit.hihii~ dia pon okay ja.,..set petang ni kua merempit. Then dalam koi 2lebih lebih cemtu Raihan mesej boring katanya, ajak kua lepak. Aicewahh tapi kami 2 tataw jalan sgt. Ingat nak p Jusco ja sebab bole tgok signboard kalo masok kot highway,lagi pon taw la sikit2 sebab tu kan jalan p uma sewa aku. Aku try ajak Ijat, dia pon nak ikot jugakk! pantang di ajak..HAHAA! So alang alang dah ada 2bijik moto kan, aku ajak Nana sekali. Haa sakan la kami menarik naik skuter masing masing. Ijat ngn skuter Ego dia, aku dgn Icon aku laa kan. 1st pegi  amek Nana kat uma pastu p amek Raihan. Then teros ke Jusco. Hari hari Jusco. Harini pon PapaRoty! hahahaa! Pantang jejak kaki kat Jusco,PapaRoty mesti dibeli.Okehh tawaf sunggoh2 la dalam Jusco tuh.Takdak arah tuju pon.Masok kedai nu kedai ni...Singgah Elianto. yaa kedai perempuan..So lelaki ni dipinggirkan la.Harap maaf anda diluar yee..
[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]
HAHA! kesiann Ijat kena tunggu kat luaq.Aku rasa lama jugak dia kena tunggu. AKu,Raihan ngn Nana cari barang masing2. Eyeliner lah,blusher lah, maskara lah, lipstik segala bagai.hihi~ Pompuann kan..Lepas lepas beli tu sempat ja gadis gadis comel ni posingg kat kerusi tuh..
[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]

[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]


So Aku yang ayu berskirt and kemeja ;D
[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR]
AicewahhAct baju kemeja tu dari Family Nadrah. Tengkiuu.Ingat tak ritu g shopping kat Sunway tu? Pakcik Lutfy belikan baju ni? hiihii..Zaman form4 ka form5 dulu..Padan sampai skrg :)) Timakaseh.Okeh!

.Last last perot bunyi so masa utk cari kedai makan. Btw you'all you'all Raihan ngn Nana bawak skuter okayy! Raihan bwu blajaq naik skuter tuh,bawak macam minah rempit..Sabarr jalaa..Nana plak bawak gila ayuu romentik doe.HAHAA!Kami pegi kedai makan kat Kepala Batas.

Raihan

Ijat,sorry pic burokk

Aku

Nana
[KLIK PIC UTK LEBIH CLEAR] 

Haaa..ni lah anggota anggota kami. So kami sampai uma nak dekat koi 9mlm jugak lah. Mak okayy jerr,.Tengkiu mom :) The End. esok plak tataw nak p mana.hikhik!

No comments: