TODAY!

Assalamualaikum,

Okay harini malas nak taip sebabnya kalo aku taip mesti lah pasal Amir sebab harini kua deting. Setelah 3minggu x kua,harini baru kluaq. Mak plak bebel-bebel. Err' sampai Amir kena amek aku kat kedai tepi jalan tu. Ada kenuri dekat-dekat ngn uma. Takot orang mengata :) biasa la suasana di kampong. Okay dah! Pic di Taman Robena Park.

Nampak tak pic Amir yang muka ala-ala terpaksa tuh? yeaa,dia kena paksa tangkap gambaq. Takmaw bukak mata sebab cahaya matahari katanya.Ayat dia "Laa cahayamatahari taw dak.Syg takpa la syg tu rendah,biey ni...HAHAA" Yaa agak biadap disitu ==" Hmm..Gambaq aku burok laa.. Dah la hitam sebab dok sebelah biey yang puteh tuh, dengan tudung ditiup angin lagi HAHAA! never mind lah kan.Btw, Timakaseh untuk harini sayangg. I Love You Fuckin' Damn Much Biey.

No comments: