NO IDEA.

Assalamualaikum,

Alahai rasa terlalu lama aku tak update belog. Selalu jenguk-jenguk ja belog ni,malas nak update. Sekarang ni jam 8.14pm tapi aku rasa mengantok sgtsgt. Tak paham kenapa. Mungkin sebab semalam tabole tido kot.  Act tido awal semalam,koi 10pm dah lelap. Tapi tuh laa jam 3pagi biey balik keja.Time tu ja kami ada masa nak sembang pon. Even aku dah tido lena mimpi indah-indah,aku tetap nak cakap ngn dia. Semalam cakap sampai hilang mengantok aku. Malangnya tengah gayot tetiba biey tido -,-' Okay.

Harini sedih sebab Afrina comei dah balik Perlis. Ouh sorry-sorry entry ni tataw nak cita pasal apa, main taip ja haa. Tangan gatai,nak penampaq orang,takdak mangsa plak. So taip banyak-banyak. Hikhik!

BTW you'all you'all.. Farahain kini tukar nube digi,then kami buddys. So bebila masa boleh mesej,free jaa :) hihii. Dah macam orang bercinta haa. Nak wat cemana,digi aku tu bukan aku mesej pon. Calling-calling ja. Bestnya boleh mesej selalu. Masing-masing mesej waktu kat office ja, balik uma layan fesbuk. Semua free zaman la ni.Hikhokhikhok (:

Okay then seterusnya pasal Ibukuu. Aku sayang sgt mak aku ni. Sirius ngko sapa tak mak kan? Mak aku ni suka bebel-bebel. Teap hari teap jam teap saat, ada ja benda dia nak bletiaq tuh. Kalo mak aku ada belog,aku sehari tak habis nak baca 1 entry dia.HAHAA! okay,akibat daripada aku dah lali dengaq mak aku bletiaq,aku jadi agak kurang ajar la. Mahu tidak nya, dia bletiaq aku buat derkk ja. Muka tak bersalah gila. Kalo jadi mak aku pon aku benggang.hihii~ Sampai lah sabtu lepas uma mak jang aku buat kenuri sikit. Untuk tok aku nak berangkat ke Mekah and sekali dgn kenuri mak ngah aku. Depa buat keja dari kelmaqen, anak-anak mak aku sorang pon tak p tolong. Ha laaa..kakak aku tu jaga beby, adik aku kat jeti lagi,kakcik x balik,abang tido siang keja malam,aku? memang tak la aku nak p sorang-sorang. Aku ni jenih sombong sikit. Tak pandai menyembang. So aku jadi segan nak p. Maluu. Aku p makan ja masa kenuri tu. Mak aku punya bletiaq tu laaa. Sampai di buangnya baju-baju aku kat tong sampah luar rumah! Hangin aku satu badan. Maki hamun dah dalam hati ni. Tapi takpa lah,salah aku jugak suma tuh.Ngee~ Bila aku kutip-kutip basoh suma ada plak baju Paklah dgn anak dia. Taw aku buat apa? Aku campak balik kat tong sampah tuh.HAHAHA! jahat kan?kan? Arghhh! lantak. Dia selalu hasut mak aku,sampai aku kena marah. Maw dibunuh ja. Eeeii geramm..Huhh... next topic!

Aku sekarang ni rajen melayan skirt. Makin hari makin banyak aku beli skirt. Sebelum ni tak penah minat. Sejak dua menjak nieh aku jadi kenan wana kuning mustard. Gilaa kau, boleh juling mata oww tengok. Lama sgt dah aku cari skirt kuning mustard. Tak dapat2. Last-last aku dapat kat Pacific. Gilaa happy la masa tuh. Rasmi masa aku kua deting ngn Amir ritu. Tuh 1st time aku pakai, pastu 2nd aku pakai masa kua ngn abang aku tengok wayang. Here we gooo :

Silauu oww mata.HAHAA! Aku jadi minat wana ni,awat tataw. Effect couple ngn Amir kot. Dia mina wana ni,sampai kereta pon wana ni. Sabar ja laa.. Rasanya la berjangkit dari dia. HAHAA! Purse aku pon bole tahan wananya. Merah terang ang-ang punya uh! Gila aku. Skirt aku sekarang ada wana hitam dua,pink,purple,kuning,puteh. Tu jaa haa. Baru nak minat-minat. Sekali ngan kakak aku berjangkit pakai skirt. Dia beli belambak ritu masa raya. Diajaknya aku pegi pacific hari pertama raya sebab nak beli skirt. Sabarr ja laa..Orang nak raya.HAHA! BTW, masa tu jugak aku beli skirt kuning ni.

Okay then pasal Practical,aku malaih gila nak mangkit awai-awai p keja. Liatt sgt. Ritu punya malaih nak pegi keja,aku bangun dah lewat dah. Koi 7lebih,bayangkan aku masok keja koi 8. HAHA! Pastu mamun-mamun iron baju sampai terbakaq baju aku tuh. Dah la baju baru beli,Pink plak tuh. Sedihh oww..

Ni ha baju dia. Dah la pakai bapa kali ja, terbakaq plak.Hmmm..Dugaan,disebabkan baju tu terbakaq teros hilang ngantok aku masa tuh. HAHAA! Padan muka. P keja ngadu kat mak, mak bletiaq kat aku balik,haa amek kau. hihii~

Lagi-lagi? Haaa cita pasal kawan aku hak gila ni. Dia nak masok contest dalam fesbuk tu "pencarian mata cantik" Dia nak sangat masok, tapi takmaw masok pic dia. Dia masok pic aku. Aku segan nak promote. So kalah la sebab hak lain promote kemaing g aku tengok.

 Haaa kalo korang nak VOTE aku, klik pic atas tu then LIKE. hihii~  Okay laa..aku takdak idea nak update belog. Nak tido. Selamat malam :))

No comments: