You Make me CRAZY, Mir



Dear Belog, Assalamualaikum.

Mood agak gatai dan tersangat lah gian nak update pasai boifren I sorang tuu. Jeles? meluat? kecewa? Kesah plak aku kan. Sebenaqnya takdaa la nak gosipp gatai gatai sangat,just nak gtaw semua manusia yang wujud kat muka bumi ni, aku rendu Amir sgtsgt.

Eh..Memang teap saat la aku rendu dia wei.*Hopefully takdaa org baca entry ni* HAHAA! Boleh gila aku jadinya. Nak jumpa susah sebab aku dok kat uma ni. Pepaham la mak aku tu. Memang la dia bagi jumpa Amir.Cuma pesanan dia tu "Balik awai! hang balik malam siap hang!" haa tudiaa mak aku.. Aku taw la Amir terasa bila aku gtaw dia mak suoh balik awai. Taw kenapa? Sebab bila aku kua ngn kawan pompuan ka, sepupu ka,abang ka bole plak aku balik memalam.hihii~ Yelaa sayangg.Diorang dgn I tak bercinta. I dgn You bercinta, so jauhi maksiat.*baik sebenarnya aku ni* Takpa biey sayangg..Nanti nikah I ikot you tak balik dah yee..Muahhahaha! Gatai okay gataii.

Okay.Aku rasa makin hari makin bahagia plak dgn Amir ni.Dulu sayang skrg lagi lagi sayang.*cewahhh* Rasa macam 'bieyy..nak pelokk' HAHAA! kalo bole teap saat nak tatap mata bulat dia tuh haa. EEeeiii rasa Rendu la biey renduu..Sekarang ni nak jumpa sebulan sekali pon susah kan biey kan? Hmm..

Pastu kan,sejak kebelakangan ni biey rajen mesej kan? HAHAAHOHOHOOHAAHAA!*gelak pontianak* siriuss syioq! Kalo tak.....aku ni mesej sorang sorang ja -,-' *untong la*dia kata la ni bukan zaman mesej dah. Ada apa2 call ja. Dia taksuka aku mesej. So bila tak mesej,kami jarang la nak text. Takan nak gayot tiap saat kan? Hmm..Tapi tu la.kalo dia tak buat lagutu,aku tak rasa bertapa berharganya 1 mesej dari dia :D Sirius bahagia doe bila dia ajak mesej. Makk! Syioqq! HAHAA! Paling syioq..bila "syg biey rendu syg..mcm mana ni" Alololo sweetnya bieyy..I Can't stop Smile and Smile okayy :)) Pastu dok sembang pasai len tetiba dia kata "syg biey syg ayg"..ha hak ni aku dah gelak sorang sorang siap guling guling atas katil sambil pelox batai panjang tu kuat2.. Happy! Happy! Angau terok gila aku ni. Ahh kesah plak,Aku Happy taw dak happy..Bole gila oww kalo selalu cemni.HAHAA! Then 1 mesej yang aku sangat terharu and aku terasa Bangga plak tetiba. "biey xkan jemu dgn syg..syg cantik..xjemu tgok syg.ag pon biey cinta syg ikhlas bukan krna nafsu tapi krna cinta syg" bukan bangga sebab dia puji okayy *mata ke atas* bangga sebab dia sayang aku ikhlas. Dia la kataaa! hahahaa. Asa bangga gila,aku pon tataw kenapa. Padahai dia tu bf aku, biasa la tu kan kan? Tapi aku sgt hargai dia okayy..setiap kata kata dia tu bagi aku bermakna :) taknak hilang diaa. Moga Allah restu hubungan kami ni,aminn.Biey..bila Allah dan Family dah restu hubungan kita nanti and nikah, you taknak scandal scandal taw. Biar manis bercinta tu ada. Taw biey taw. Biar kawan kawan I jeles tengok kita bahagia.HAHAHAA! Sempat ja ngata.hihii. Bahagianyaa..

Aish..kalo nak cita pasai bahagia ni memang bole buat nobel la. So sudah sudah la.Kang Amir baca, aku yang maluu.HAHAA! dak kot, dia jarang main internet la ni. Nak online pon tak. Katanya tabole gatai kat fesbuk nanti kantoi =,=" Yeahh! Amir sgt lah Jujur. Boleh plak gtaw aku "Zul tu ada adik pompuan, sebab tu p raya uma dia lama2" Hahahaa. gelong Amir ni. Tapi aku caya dia laa..Lebiu Lebiuu Lebiu So So Muchh Boifrenn!. MuahMuah! Happy Merdeka naa.

2 comments:

Farah Wahidah said...

AMBOI HANG GATAI NYA...BTW AQ AKN SNTIASA DOA KAN KEBAHAGIAN HANG NGAN AMIR SMPAI KE ANAK CUCU.....6T NAK KAWIN HANG JGN LUPA AJAK AQ LAK EK....

sitiinajihah said...

hahaha.. kan gatai kan? ngee~ timakasehh..amin amin aminnn :)