HAPPY EID^^

Assalamualaikum,
Awwww cakk! Pic aku sebagai pembukak tiraii.HAHAA

Okay agak terlambat untuk aku wish Happy Eid, takpaa kita raya sebulan kan kan kan? So SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua yang sudi baca baca tuhh. Aku Siti Najihah Binti Ahmad nak mohon seribu kemaafan kalo buat salah ngan hampaa na? Kalo kalo terkutuk termengata termengumpat apa kaa Sorry la nahh.Mulot aku memang lazerr siked, Almaklom orang penang.So darah mami jarumm tu ada dalam diri ni.HOHOOHOOO~

Raya tahun ni takbest sgtsgt. Bagi aku lah, ntah bagi hampa cemana. Sebab apa yang aku jangka suma tak jadi. Agak tension kecewa dan saked hati. Aicewahh! Padahaii 1 sebab ja. Boifren tak mai raya uma. Eeeii tension. Dia kata nak mai pagi Raya..Dia tipuuu..Sedihh oww..Menanti nanti sgt kedatangan dia. Tapi takpa lah sebab dia balik kampong tu yang takboleh mai tuh. Okay dimaafkan.Hihii~

So raya kali ni yang mai uma aku, Fahmi Alias, Fizi dgn kawan dia, Nadyra, dengan Adik Fakhrur and the geng. Hihii~ Esok plak Naser kata nak mai, ntah jadi ka dak aku tataw laa.. Raya tahun ni aku HIJAU! Okay HIJAU! Sgt elerjik dgn warna tuh, tapi cemana aku boleh amek wana ni pon aku tataw. Meh layan pic aku yang sememangnya tak penah tak Gedik :
[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]
Hihiii~ memang la aku gedik ber'snap' pic. Never mind lah..Yang penting tengok Kasot aku tuh..Wowww! Wedges berapa inci ntah la aku layan tuh..Malam tu rasa nak patah tengah ja kaki aku ni. Sabaqq ja laa..Tinggi sgt..



[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]


Haa ni pic Raya Pertama masa kat uma makjang aku.Act, umah sebelah aku ja.HAHAAA! Pic aku Izzat dgn Nuyun. Hitam kan? Tak sempat sempat nak makan sampai bedak pon takdan nak tempekk..Okay maluu..

[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]




 Haa ni plak Kakcik dgn Afrina Sayangg.. Sorry takdak pic abang Salman sebab suma pic ada dlm kamera kakak, ni dlm phone cabukk aku ja pic nieh..

[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]


Ni abang aku lahh.. Nak bergitar plak dia la ni..sakannn..HOHOOO~ Raya 1st jugak..Lepak kat luaq sambil dengaq abang aku melalak sorang2 dgn suara sumbangnyaaa..

Pic tu ja ada ;in..Haaa ni pic raya Ke2..Masa g raya uma Nadyraa :
[KLIK PADA GAMBAR UTK LEBIH CLEAR]


Act sebelum p uma Nadyra,singgah uma abang Zamri dulu.Pink kan?? Selekeh dah aku sebab pakai helmet.Yelaa kita ada moto cabukk tu jaaa..

Okayy tak larat nak menaip sebab ngantok terok dah ni. Sedih taboleh raya ngn Amir!!! Renduuu..hmmm..nanti kalo aku raya ngn dia, aku update naa..Wajib baca taww! okay sini kiss siked, MuahMuahh! Selamat hari Raya semuaaa :D

No comments: