BERAYA BERSAMA

Assalamualaikum,

Hai belog Pink ku sayang..Rinduuu..Lagi rendu kat biey yang berminggu miggu hampir berbulan tak jumpa :(

Sangat sedih.~ Tapi sekejap utk beberapa saat. Hati aku ni tetiba tersentap dgaq perbualan Paklah ngn mak. Eeeii!! kalau lah membunuh tu tak bedosa, dah lama aku bunuh dia..Grrr~ cakap ikot mulott ja. Sekurang kurangnya balik keja tadi aku kemas dah rumah. Yang anak dia dok dalam bilik bela kutu jalan p depan tengok telebisyen macam Raja tu takpa plak. Buat anak pandai jaga tak qeti. Dah anak ngn bapak hidop mcm raja kat uma ni. Aku dgn adik beradik mcm menumpang plak. Awatnya tak p pindah teros kat pantai keqai tuh. Kawen lain maw, tanggungjawab tak penah dok buat. Tanggungjawan batin ja pandai. Eeeii aku ni kalo marah hangin sekepala asa nak hempokk laptop nieh! Grrr~ benggang gila. Tak lama dah aku asa lekat jugak pinggan kaca kat kepala botak dia tuh.huhhh!! Haishh memang nak hempok dah laptop ni tadi, tapi pikiaq magrib ni hasutan syaitan tinggi. So SABAR jalaa..aku dah tak sabaq nak kluaq uma ni. Sebulan qasa setahun. Teap hari macam nak nangges..Hari hari nak kena sabaq ngn peqangai dia tuh yang selfish! Memang bertambah tambah la dosa aku ni. Haishhh! sabaq ja laa..Biey cepat cepat la kita nikah p pindah jaoh jaoh. Naik menyampah dah dok uma ni. Sampai bila aku bole tahan sabaq pon tataw la. EEEeeii sirius aku gerammm gilaaaa! dah la duet suma duet mak aku! Huhhh..Astagfirullahalazimm... Ya Allah jauhi lah aku dari perasaan marah yang menyelubungi hati aku ni Ya Allah sehingga aku boleh membuka aib orang. Huhh.. Bukan niat nak bukak aib dia, tapi tuh laa..geram sgt. Memang ni la tempat aku lepas pon kan..

Huhh.. hilang mood nak update pasai biey..

Okay selepas memaki hamun, so mood dah okay sikit.Kelmaqen Raya ke8 jugak laa, baru aku berpeluang jumpa biey and beraya ngn dia. Even sat ja jumpa tapi takpa lahh..Puas hati dah jumpa.Gila ngko tak syoq,memang syoq abes la kan jumpa biey yang ternyata sentiasa hensem dimata,Hihii~ Sebenaqnya takdak la sat sgt, koi 12.30pm sampai koi 5lebih. kira okay la tuu kan. Nanti jumpa lagi. Nak beraya ngn dia tapi macam tak beraya ja.HAHAA! Aku jadi segan ngn dia. Pelik kan? Mungkin sebab lama sgt tak jumpa kot, AKu jadi kekok. Masa dia sampai depan pintu uma aku tu,aku jadi terpukau buat sesaat,.Bole plak tak jemput dia masok uma. Terok kan? HAHAHA! aku suoh dia tunggu luaq. Ahh tungu ja kat luaq tuh. Uma takdak orang. SOrry sayangg..Hihii

Okay kami pegi QB jalan jalan dengan skirt kuning mustard! hihii biey plak baju hitam. Cececeeyhh hensemnya boifren aku. Bertambah hensem dia kelmaqen sebab dah memang kulit dia puteh pastu baju hitam plak,Adeii harap jgn tergoda.Masa OTW pegi QB tu,sabarr jala tengok Amir yang dok menguap dgn mata layuunya..Aishh! free free kena dengaq bletiaq dari aku. Yela aku dah pesan semalam balik awai..Hmm kesian bieyy sayangg, dah la mengantok pastu awex bebel bebel plak sebelah,Sebaik dia tak lempang aku kan? HAHAAHAA! Then  Kami tengok cita "SAM" hmmm bole tahan cita tuh sebab berjaya buat biey tak mengantok. Dia tu pantang dok dalam panggung tengok cita suma menguap. Kali ni dia kata syioq so dia tak mengantok. Tahniah Syafiq Yusoff.

Okay abes cita tuh teros g jumpa Aty.Masa OTW nak pegi kat ATy tu memang Aku tak senang dudok la kan.Aku takmaw jumpa Aty sebab segan sgtsgt. Tolong la paham aku segan! HAHAA! sebab kami tak penah jumpa selalu chating ja. Ni tetiba nak jumpa,adeii segan..Even segan pon sempat jugak aku make up dalam kereta,Hihiii~ biey la ni..cuit hidong aku,pasti kata macam macam. Ni sensitif ni. So bedak kompek! yeahh! tempek bedak sikit kan..Amir sebelah ni "Cantek dah laaaaa.." dengan muka tak bersalahnya.Okay then sampai ja kat Aty boleh plak AMir tingga aku sorang sorang dlm kereta. SO terpaksa la aku takmalukan diri aku ni.Hihii~ sembang sat ja teros bertolak balik uma aku.

Aku sendiri tak paham kenapa dalam kereta tu qiuh qendah masa OTW balik uma aku.Tak dengaq suara aku dgn Aty dengaq plak suara Ateh dgn Amir. Depa tuh kalo dah bersembang semua pasai kereta. Enjin laa,turbo laa, nu pecah ni pecah,siap bole ngata kat kereta Salim yang lembab tu lagi.HAHAHAA! okay sampai ja uma,Adei malu uma selerak! Masok jelaa..hentamm ja. AMir kata aku ni kuat tidoq sampai tak kemas rumah -,-' Ya laaa kan..mungkin betul.. Aty puasa..Ciann dia aku p hidang air Pepsi plak kat dia.HAHAA! Yang depa ni sodapp ja tayang dengan dia. Lepas lepas makan kueh sikit, Amir pon kena berangkat la sebab nak hantaq Aty lagi kan. So balik lah depa dgn selamatnya. Sat ja aku jumpa Amir kelmaqen, memang la tak puas! Tapi aku Happy :)) Mintak kekal sampai bilabila dgn Amir ni. Aku sgt sayangkan Amir.Ngeee~. Okay tu ja kot,. Byebye.

No comments: