TIMAKASEH MAK :))

Assalamualaikum,

Let continue our story..

Hihi.Ni sambungan dari "nak kua deting". Okay disebabkan mak aku ni susah sgt nak bagi aku kua deting dengan manusia yang bernama "lelaki" so pagi tu aku mangkit awai. Rajen youu.. Aku tolong jaga Beby Afrina jap, pastu tolong tolong mak masak*bodek* sampai la pukoi 10am aku teringat Amir suoh kejut dia mangkit tido. Sebagai alarm yang berjaya, so aku pon call tepat pada masanyaa.Mungkin dia letih tido terlalu nyenyak sampai tak pasan aku call ==" never mind lah. Yang penting aku tak mintak izin mak aku lagi. Dalam pukoi 10.15am tu aku macam aishh Amir kata nak kua koi 11am. Gelisah tersangat sangat. Aku sure mak aku tak bagi. Pastu aku tengok mak aku sorang sorang dalam bilik, beby Afrina plak tidoq waaaa masa yang sesuai! Aku pon masok pelok bantai dann..

Aku : makk...*manja manja*
Mak : Hah! apa?
Aku : Kakteh kan.....nak kluaqqqq bole dak....*meoww meoww*
Mak : Dgn sapadia ang nak kluaq hah? kalo ngn jantan takpayah dok gatai!!
Aku : Alaaaa mak...semua kluaq stg. Abang pon kluaq abeh, takan kakteh sorang dok uma. Lagi pon esok last kakteh cuti..Maakkkkkk!! boleh la mak pleaseee ngn Amir ja naa??*panjang ja*
Mak : Amir?
Aku : Halaa mak.. mana ada laki dah kakteh kawan *sengih sengih bangga*
Mak : Tak payah! aku kata mintak sekali dah, toksah dok mintak banyak kali, ang dengaq dak takpayah? tak payah lah!
Aku : alaaaaa..mak bole laaaa...Dah nak dekat sebulan tak jumpa Amir, dah la puasa ni dia busy dgn Expo lagi. Takan nak tunggu Raya kot., Makkk! boleh la..
Mak : stg jadi apa apa stg! ang ni ktegaq la!
Aku : alaa mak kakteh dah 20tahun la. pepandai la kakteh jaga diri.Lagipon Amir ni okay ja, bukan gatai gatai meqela pon,Nak tengok spiderman! makk!!
Mak : ishh aku takmaw la stg dok jadi anak luaq nikah la apa la.. dok kata kat oqang nnti jadi kat anak kita plak.
Aku : Mak..takan kakteh nak anak luaq nikah kot, kakteh pon pandai pikiaq la. takmaw aih benda benda tu. caya la mak.. pleaseeeeeee...dah la kakteh beli baju tu semata mata nak kluaq ngn Amir.hahaa!
Mak :OOOuhh! ada rancangan! aishh hurmmm.. halaaa..p jaga diri tu.Hati hati. Takmaw sampai anak luaq nikah plak nanti.
Aku : yeayyy!! yeayy! TIMAKASEH MAKK! yeyeyyy!

HAHAHA! sirius susah gila nak pujok mak aku, tu byk g dialog aku terlupa. Aku mengambil masa yang panjang nak pujok mak aku pagi tu. Akhirnya mak aku bagi. Syioqqq laa taw dakk.. Teros aku call Amir byk byk kali sampai dia terjaga. Excited ja aku habaq kat dia mak bagi kluaq. Tapi kami tangguh la. Kami kua dalam koi 12 tengahari sebab bagi mak aku ngn famili kua dulu. Then kami menyusul dari belakang.

Aku pakai baju Kuning. Baju baru beli semata mata nak kua ngn Amir.HAHAA! dari atas sampai bawah suma baru,. Rasmi kluaq ngn AMir..HAHAA! sebelum kluaq,gedik jugak aku snap pic,


Okay done! Kami pegi "Sunway". Amir kata lama tak p sunway. So p ja teros beli tiket "The Amazing Spiderman"
 Hampa hampa yang tak qeti qeti nak tengok lagi cita ni, sila pegi secepat mungkin.. Best lah cita dia! heroin cantik, hero hensem. Wahwah! sempurna.hehee~ So tercapai jugak hasrat aku nak tengok cita ni,dengan yang tersayang plak tu. Awww So Sweet^^
Sebelum start cita tu, kami melilau lilau sunway.Masok kedai nu kedai ni, tengok kereta nu kereta ni akhirnya terpacak depan panggung jugak. Apa pon tak beli. Window shopping la katanya.hehe..Pastu kan aku jumpa kawan sekolah aku yang sgt ayu dulunya. Tak sangka dia ada boifren.Ingat dia jenih tak cakap ngn laki. Ayu sgt pakai skirt pink! Dah la ada lesung pipit.Alololo~ comelnya diaa. nama dia "Siti Norasyikin binti Zulkifli" Kalo tak silap dia binti' Zulkifli kot.hehehee~ Yang lagi kebetulannya, kami dok 1 panggung okay! Amir yang pasan dia. Tak sangka plak. Adeii kecik ja dunia ni kan.hihi..

Lepas tengok cita tu, lepak kat parking buat 5minit untuk 3 picture :

[ Klik pada gambar utk lebih CLEAR ]

Lupa plak aku nak tangkap gambaq dia sorang. Gedik ja nak masok muka aku kan? HAHAHA! lantak ;P Nampak tak beza hitam puteh ala ala taik cicak disitu? aku tak paham kenapa dia puteh*padahai aku hitam* dan bibir dia lebih pink dari aku even merokok. Aishh kompius.

Okay pastu ronda puas puas.Ke RnR laa..Kluaq layan angin yang kuat sampai terpele'ot tudong aku. Pastu taman robina,singgah makan sana suma. Sampai la koi 6pm dia nak bukak niaga dah.Mak aku takdak uma, so takpayah balik.HAHAHA! aku teman dia bukak khemah khemah,suson2 barang ngn bebudak dia. Sirius segan kot aku sorang pompuan bertenggek kat situ,.Tak maw kuaq kereta tapi Amir suoh kua jugak dok dlm khemah tuu..Hmm Paklah(budak amir) kata aku "Budak mana ni? adik sapa?" Qoajaqq..Tapi okay okay la depa tu. Aku dok diam ja dengaq depa sembang sembang apa ntah sepanjang bukak kedai tuh. Peluh peluh laa aku tengok depa sampai bukak bukak baju bagai. Amir dengan lengan panjang,fuhh basah mandi peluh..panjat nu panjat ni. Aktif sunggoh! HAHAA! Patot kuquih. Dia bukak sampai la nak dekat koi 8pm bwu dia antaq aku balik.

Masa OTW balik tu dia penggang phone tak lepas dok call. Hati dok pikiaq kedai dia,sebab masa tu hujan..Dia plak takdak sana. Memang la dia qisauu. Tapi dia kena antaq aku jugak>.< Lebat gak hujat kat hightway. Amir bawak slow ja. Kat kepala batas dah rintik rintik.Pastu Amir ajak minum.Aicewah! Takmaw antaq saya balik kerr?HEE~ then singgah minum bwu balik. Masa tu qamai plak kat uma makjang aku. Adeii~ Kantoi la plak. Naseb la nak kata apa pon, janji aku bahagia.hee. Done!  sampai uma takdak yang marah sebab ada Paklah dgn Abang ja. yeayy! Happy sgt hari tuu.. Lepas rendu untuk sebulan. THANK YOU biey <3

Okay panjang entry aku. HAHAA! puas ja aku qasa menaip, Okay esok nak pegi practical and kua ngn dyra. So cita baru esok aku update xD

No comments: