NOT IN MOOD.


Assalamualaikum,

Okay sekarang Mood aku nak maki hamun sepak terajang tikam orang. Grrr~ seriously geram marah hilang sabaq. Padahal benda kecik ja. Tapi aku asa macam gerammm gilaa! nak nangges kuat kuat! nak! nak! uwaaaaaa!! saket hati.. Even muka aku tengah senyumm tak berenti ni, dalam hati tu Tuhan ja yang taw. Sabar ja laaa kan. Kalo aku jadi si ppembaca lagi bertambah geram,sebab dari tadi takdak nak mention pon nama sapa yang aku geram. Kat abang. Eeeeiii! geram. Taw kenapa? Abang janji nak bawak beli moto rini. Balik balik keja dengan excited gilaa banggang aku nak p, tetiba abang kata dia letih bwu balik sungai petani. FINE!! Masok bilik takmaw keluaqqq aihh.. sedihh oww.. Aku ni dah menanti benda tu lama dah. Mahu tidaknya, dari minggu lepas aku ajak dia, dia kata hari Ahad ni. Tiba hari ahad dia kata "Mana ada kedai bukak hari ahad" Aishhh..sabarr sabarr... dah benggang dah masa tu sebab seminggu dah tuu aku ajak. Pastu aku tanya bila nak tgok kalo cemni. Dia kata Isnin la. Hari ni isnin dia kata macam tu plak. Nak nangges owww!! Dalam hati ni air mata dah berombak ombak dah. Okay benda kecik ja. Tapi tolong la paham aku ni sedang dilanda saket perempuan and mood aku tak stabil please jangan buat aku saket hati, stg org lain yg jadi mangsa. Hmmmm.. So untuk mengelak kan kemarahan aku ni membuak buak, aku pon mesej Bf aku tuu.. Ntah laa, rasa tenang ja hati ni kalo mesej dia even dia tak baca pon. Hihiii. Penawar hati yang lara la katakannn..Dicucok oleh ubat CINTA .HAHAHHAHA! Gedik kan?So tahap kesabaran aku tengah diCas Stg full insyallah lega kott kemarahan aku ni.Hihii..Tengkiuu na bieyy sudi hadir dalam hidop kami..ILOVEYOUU. Nah flying kiss! muahhhh!!! 

Okay dah.Teap hari aku akan tolong mak aku kat dapoq. Rini aku tolong sikit sikit ja. Stg aku sambong tolong. Majok ngan mak sebab makan sahur tak tinggai makanan kat aku. Lapaqq..Sia sia x posa takbole makan jugak.Hmmm...Dugaan dugaan. SELAMAT BERBUKA untuk semua. Byebye hampaaa!!

2 comments:

piko pink said...

ambik moto piko nie..haha

sitiinajihah said...

hahaa! nanti piko nak naik moto apa plak.