LEPAK SAMPAI MALAM.

Assalamualaikum,

Dari Malam kelmaqen g nak update pasal "lepaking" ni, tapi mungkin aku terlalu busy mem'busy'kan diri yang busy and kebetulan harini bwu dapat pic, so bwu berkesempatan nak update entry ;)
Okay hari SELASA yang lepas bersamaan 10July2012, aku dengan member member yang hampir berbulan bertahun tak jumpa cadang nak dating dating.Hihii, Alhamdulillah rancangan kami tu jalan dengan lancarnyaaa. Act, Dyra ngn Nad yang rancang benda ni.Almaklom laa org ada lesen kereta kann..So petang tuu Nad pegi uma Dyra then amek aku dgn Nana kat tempat keja. Yeayy! seriously aku excited gilagila nak jumpa minah dua org nieh.Sanggop plak aku jalan kaki pegi bahagian kiosk nuh. Depa amek aku dekat kedai makan,takdan nak abeskan minum blah gitu ja*excited punya pasal*


Then kami pegi amek setiausaha MPC yang hot dan sgt busy dengan kerja kerjanyaa tu.Sementara nak tunggu tu, tangan Nad sgt gatai nak bukak camera. So, ter'snap pic. Awww..sgt gedikk youu. 

1st pic haritu..ngee~ Suka sgt! Nampak dak gadis ayu pink di tengah tu? err' abaikan. Depa dua black, fine student cuti sem la katakannn..Okeh pastu bila Nana dah masok kereta hijau*kereta timbul* tu, kami bertolak pegi RnR. Niat nak makan kononya. Pekerja Office busy tak sempat makan, sila faham okayy.Hihiii. Sepanjang perjalanan ke RnR tu macam macam cerita la kua.PotPetPotPet .Lagi bestnya pesyen Dyra bayar tol. Memang tak penah dibuat orang.HAHAA! Okay2,Then bila sampai RnR, kedai tak sedap ja yang bukak. Aishh..Tetiba hilang selera nak makan, perot yang lapar pon bole jadi kenyang. So lapit perot dengan Waffer jaa. Dyra sorang ja tak beli. Manusia manusia yang beli ni pon makan tak abes. Muak kott! rasa TELOR la macik,Adeii~

Destinasi seterosnya, ke tepi laut..Aku ngn Nana berkurung,Dyra berskirt, Nad sorang ja berseluar. So rasa macam geng gadis melayu terakhir jugak la masa tuu.Sampai ja tepi laut, teros gedik gedik snap pic.

[ Klik pada pic utk lebih clear]



 

Aku

Nana

Nad


Dyra
 Okay, aku nak berterimakaseh sgt kat minah dua orang ni. Nadrah and Nadyra. Nanti nanti jangan lupa mai lagi na? Kita hangout sama sama overnite ka apa ka yee?



Hihii.Okay dah nak malam, so kena betolak balik ni. Driver kita ni samseng jalanan siked.Main redahhhh jaaa..muka  ayuu kemainn

Nampak? ayuu kan? Seriously kami kat blakang ni macam nak tutop mata, tak sanggop nak tengok keadaan diluar. Hihii.
 
Okay lepas kami lepaking sini kami pon cuba untuk menyemakkan keadaan di KFC dengan kedatangan kami. Perot dari pagi tak makan kan..masing masing lapaq. 

Hudoh sekali ya muka muka disitu. Yeah muka sebenarrr.Takdak plak pic Nad and Dyra kat sini.

Okay done! dalam pukoi 9lebih gitu Aku ngn Nana dah sampai rumah dah.Alhamdulillah selamat.HAHAAA! 

Mak aku pon macam okay ja aku balik masa tu. Sikit pon tak marah. Boleh plak tanya "dah balik dah? makan dak g?" Perrhhh...macam ada sesuatu -,-' Yelaa..mood baik la sebab Beby Afrina nak balik Perlis dah malam tuu..Dia penggang cucu dia tu tak lepas! Hmm..sunyi Beby Afrina takdak kat uma. Okay abes dah cita kami. Nanti update lagi. byebye!

No comments: