BUSYkan DIRI

Assalamualaikum,

Masok harini,lagi 3hari lagi ja nak masok praktikal. Seriously aku takot gilaa nak masok praktikal. Dah makin ramping and sexy dah pinggang aku ni,kecut punya pasal. Taktaw nak buat apa hari first nanti. Ya la kan, dah la mak aku takdak masa tu,dia p antaq adik aku pegi Port Dikson. Kalo dia ada situ takpa gak, boleh jugak aku manja manja kat situ kan. Hmm ni nak pegi keja naik apa pon taktaw. Mak oii. Dah la beg pon tak beli lagi., Adei mampos~ Pelok ja kot buku aku tu noh? HEE~ Malu la maluu..Baju? hmm baju pegi kelas tu la aku pakai pegi keja. Nanti dapat pt shopping baju kurung plak.ngeee~

Okay, adik aku sorang tu nak pegi Politeknik Port Dikson. So bila dia busy settlekan borang borang dia tu, aku pon mem'busy'kan diri jugak la. So kelmarin kami pegi tunaikan cek duit,print surat, potostet, cuci gambar, cop penghulu, beli no pin BSN, makan KFC*yeayy* pastu beli makanan kat orang rumah. Penat sangat! Dah balik rumah, kemas rumah plak. Tak kemas kang kena bising.Hihii. Rajen kan?

Benda yang best kelmaqin, makan KFC ja. HAHAHA! Yalaa.. Lama tak kua ngn adik aku ni. SO kami pon gedik gedik la snap pic.  



Aicewah, banyak kan kami makan? set chicken rice sorang satu kot, dengan cheese wedges siap extra cheese lagi taww.. Suma adik aku makan. Aku makan siked ja tak abes. Dia pau suma.HAHAHA!

Pastu kan hampaaa...kami beli kan..something yang tergantung kat phone tu. Awww..suka sgt! "Hello Kitty" doe! itu pasal aku beli. HAHAA! tengok ni

Comelnyeeee Hello kitty sayerrrr..*sila jeles* Aku suka wallpaper tu dari dulu lagi, kebetulan jumpa tali tu. Waaa..masok kan? cuma phone tu nanti aku tukaq wana puteh ka pink ka. EEeeiiii~ sukasuka! suka sgt.  Okay done. No more idea. Nanti aku update lagi. byebye!

No comments: