NEED MORE.


Asalamualaikum,

Okay sebelum tu, aku nak gosip siked. Sekarang ni aku bwu "end call" dengan biey. Pecah record dunia,malam ni aku dengaq dia bebel bebel sepanjang perjalanan dia balik dari niaga sampai ke rumah -,-' pasal politik plak tu. Aicewah mula mula kemain g "biey tataw la nak pilih hak mana, taktaw kepala ekoq." Lepas lepas tu dia buat macam dia tengah call pihak aduan rakyat plak. Mengadu macam macam. Panjang lebaq dia hurai. Last last bwu dia pasan then dia kata "Eh, kenapa syg diam.biey bwu kluaq siked tu,ada lagi 99% g dalam otak ni" HAHAHAA! memang la aku diam sebab dia becakap tak benti.Nak masok mencelah pon takdan,turbo dia pasang laju ngat. Dah macam kereta kuning dia dah.HAHA! Okay done kutuk boifren sendiri.Btw tadi dia sempat ngata pasal gaji aku!!.*muka merah asap keluar kot hidong telinga* Ciss! Ciss! naseb baik boifren aku, kalo tidak aku dah letak phone tu haa.HEE, Tapi apa yg dia ngata tu betol, aku sokong dia 100%. Okay dah Jom~

So harini 29june and today I got money and I need more more money okay! please don't be jelouse.HAHAA! I Love MONEY too much*mata duitan* Ya gaji hasil titik peluh aku dari keja siang malam OT sana sini percumakan "burger A&W" bersama "root beer single floud" tu tak cukop untuk sara hidop aku yang serba kekurangan ni*ayatt masyukk* Disebabkan aku yang baik hati sedekahkan moto aku kat pencuri so aku kena cari duet banyak banyak nak bayaq duet muka moto balik. Dah tu kalo tak bayaq,aku nak p keja naik apa nanti. Tak ke mengundang "repeat LI" dalam hidop aku tuu. Errr~ mintak di jaohkan la. So semalam aku tules surat cinta kat mak aku yang bunyi " mak tolong bawak kluaq duet kak teh, no pin :^%$#%^&.. pastu tolong beli topup digi dgn maxis.Satu lagi pencuci muka safi hijau mentimun" HEHEEE~ sweet kan?kan? timakaseh :')

So tadi dalam pukoi 5pm mak aku masok bilik aku tutop lampu sambil mulodnya " haa bukak apa lampu petang petang ni,nak suloh ang tengah tidoq??!!" dengan suara benggangnya.HAHA! ya la kan, boleh plak aku bukak lampu petang petang lagutu,tidoq plak tuh.*hudoh perangai* Then aku pon, bangon. Mak aku masok,aku tengok tangan dia ada pencuci muka kesukaan aku tuh. Then dengan mata beliak*hilang ngantok* aku jerit "Yeayy!! mak beli pencuci muka tuu! yeayy!" Pastu mak aku bawak kluaq abeh la suma. Pelik gak aku sebab dia wak kua duet 50 byk ja. Aku pesan mulod ke mulod semalam suoh wak kua RM50 ja =,=" Mak kata "aku bawak kluaq semua.tinggai 68 qinggit ja dlm bank ang" HAHAHAA~ sirius kecewa gila qasa. Tapi tak pa la, laju aku sambaq topup yg mak aku beli teros mesej biey dengan muka bangga mangkit tdoq.HEEE~ Then aku suka sgt. Dalam hati ni "Ya Allah alhamdulillah..Timakaseh dengan rezeki ni" sirius suka gila masa tu. Kebetulan esok aku dah bole start puasa*pon rezeki* Alhamdulillah :D

So otak aku berbelah bahagi. Sebab banyak hutang piutang yang aku kena settle. Dah la gaji pon ciput.Hihihii. So duet yang aku perlu sekarang utk beli barang persediaan nak pegi LI; kasot,beg, eyeliner,baju DLL; pastu nak baiki laptop. Then duet sewa rumah. Hmmmm!! Okay hutang dengan biey? memang la tak cukop. So aku serabut sgt. Duet PTPTN nanti bgi kat mak suoh bayaq duet muka moto. Sedih oww. Sem ni la sem paling sengkek yang penah aku alami.Aishhh~ Nak buat part time mak tak bagi dah. Fine, takdak duet, mintak kat mak*jangan harap nak bagi*. Ntah laa,sejak abes SPM aku jarang nak mintak duet mak. Sama la macam korang kan? Even aku study sekarang pon memang susah nak mintah duet mak. Takdak duet,aku keja. Rasa nak kawen cepat2 biaq laki sara aku.HAHAHHAAA! tak laqat hidop cemni.

Okay aku rasa essey aku dah cukop panjang hampir mencecah seribu patah perkataan,harap dapat A+ la kali ni. Dah malam ni aku nak tidoq awai. Jom~ GOOD NIGHT :)

Eh sebelum aku terlupa,aku nak upload something ni yang buat aku rasa malu dan nak gelak sampai pecah perot.HAHAAA! sirius aku malu,sebab tu aku tak reply dah.Otak pikir Boifren aku ja.hik!

Okay sorry sebab biru biru tu. Budak ni kawan lama aku. Dia baik okay? Just nak tergelak ayat dia yang "teringin nak ngorat g.ah time sekolah ritu.tapi malu" hehehe..lawak la hampa ni..

Okay byebye!

No comments: