MOOD CUTI SEM.

Assalamualaikum,

Hai awak! Cantik cun melecun hensem segak bergaya harini*bodek*

Untuk pengetahuan sekarang ni aku tengah cuti sem.Yeayyy! korang ada?tak kan? ada kelas kan?buat report?*HAHAA! kena keja kan? HEE~ *Okay sila jeles terok2*

Then nama pon cuti, so semua benda aku cuti.HAHAHAAA! Sakan gila aku cuti.Tidoq 5 6 pagi.Tu pon kekadang koi 7pagi. Naik muak dah mak aku bletiaq*bising duit karan*

So kelmaqin aku tidoq koi 7pagi pastu koi 8pagi tok gerak watpa ntah.Yang tak tahannya aku bangon kemas katil suma pastu bummm!http://www.emocutez.com mata tak dapat tahan la der.So aku sambong tidoq balik.HEE~ Koi 11 mak bukak pintu "Laa anak daqa ni tak bangon lagi dah tengahari oii!!"http://www.emocutez.com aku dengan mata tak bukak slamber nya jawab "alaa..koi 7 tadi bwu ja tdoq.sat laa mak" ntah mak aku dgaq ka tak dgaq aku pon tataw.Pastu aku dengaq mak aku kua sembang2 dgn mak jang suma.HEHEE~ *anak dara moden* Haaa next pukoi lebih aku mula golek2 atas katil malasnya nak bangonnnn..Liat gila.Aku pon termenung sat,tengok phone dan Online.HOHOHOO~ pukoi 2 dengan malasnya bwu aku kua bilik mandi2 suma.Dah siap wangi2 lap meja makan sat pastu dok depan telebesyen.Disebabkan harini hari sabtu,So rumah tak payah kemas sebab tak slerak.Almaklom mak cuti.YesYes! Horeyy!http://www.emocutez.comItu lah perangai aku tika cuti. Dari sem 1 g memang perangai memang hudoh lagutu.Cuma hobi malam2 tu ja berbeza.Sebelum ni aku jenih layan movie tak pon drama kat tonton. Bayangkan cita "asmara" yg 23episod tu aku bole abeh dalam 1 malam.Gila betoi.Maw mata tak qabun.Dah la tengok dalam gelap.HEE~ Sekarang ni hobi layan belog, youtube, fesbuk, twitter. Ntah apa yg aku layan sampai pagi pon aku tataw.

So semalam aku tidoq koi 7pagi,harini aku tidoq koi 8malam.HAHAHA! awai gila kan? 1st aku terjaga koi 10 tadi sebab mak aku tutop2 lampu suma.Pastu aku bangon kemas katil pasang kelambu dan sambung tidoq.Lena dan nyenyaknya aku tidoq dgn lampu pon tak tutop tetiba henset bunyi.Masa tu aku mimpi aku tengah minum ayaq.Biey sayang call "haiii awai aih tidoq malam ni.Malam minggu kot"http://www.emocutez.com hek eleh biey...awex mu ni pompuan,teap malam sama ja gelong. Oppsss~ tabole kata gelong2,nanti jadi betoi. Setiap kata2 adalah doa.Kang biey gelong,aku jugak menderita.Okay tarik balik yee..HEHEE~

 Haaa.masa cakap tepon ngn biey pon rasa tekak ni adeii hausnyaa..then malas bangon,aku pejam mata balik.Mengantok gilaa..Dalam stengah jam cemtu dgn muka tak bersalahnya abang mai bukak lampu bilik. Aku macam nak http://www.emocutez.com Haa sebaik katil tu berat.Ciss! kaco betol. Dia iron baju nak p keja. Pesan suoh aku kunci pintu tutop lampu kat dia sat.So aku dengan muka mengantok rambut serabainya,bangon la p kunci pintu minum air then bukak komp layan belog,fesbuk.HEHEEE~ sat g lah aku tdoq..Malam ni pon biey tabole nak layan aku sangat sebab dia nak meronda SP pastu tidoq uma ibu.So I layan movie lah you..Then the end. Jom layan movie.byebye!

No comments: