Kampong atau Anda :)

Asalamualaikum,

Yuhuuuu...HEHE~ Korang perasan tak aku tukar tulesan aku tu.Hmm..nampak better dari sebelum ni kot. Kalo sebelum ni nak baca pon asa penat. Okay now i dah balik dari Permatang Pauh youu..Aicewah,aku pegi sana sat ja,dalam 5 atau 6 hari lagutu ja. Tapi asa cam dah berbulan ja aku dok sana. Benda yang best, 1 ja dekat dengan biey sayang..Awww.. i suker la kacau ketenteraman hidop youu..HEHEE. Okay yang tu ja best, yang lain dak. Aku dok dalam bilik sehari suntuk main game,dengaq radio. Bole gila aku asa kalo lama lagi kat sana. Itu sebab wa balik sini maa.. Ada internet,bole blogging blogging..ngee~ I like!

So so aku tataw nak 'gosiping' apa dalam entry ni. Nak kata aku dah balik Kepala Batas, then bole bukak belog, bole makan puas puas bole dengaq mak bletiaq lagi macam2 lagi la. Hmm jaoh dari biey..Takbest laa. Okay Okay jangan nak 'emotional' sangat. Yang penting pagi tadi aku bangon awai doe! hehee..buat masa cuti sem ni,harini la paling awai aku bangon pon. yalaa..abang aku nak mai amek koi 8pagi. Siap mandi pakai segak2 teros balik. Yang bestnya abang aku mai naik moto then nak kena bawak beg balik kampong n buku2 aku tu err~http://www.emocutez.com abang aku memang terbaik lah. Asa nak pelok koat2 ja atas moto tu,sebaik ada buku di tengah. Aishh..dapat bayangkan dak aku masa tu cemana? Hmm..sabar ja la.. Amir nak hantarkan hari Ahad,aku takmaw. Sebab aku malas kemas barang.hehee~

BTW you allzzz.. I dating dengan Amir Ahad lepas. Happy sangat!http://www.emocutez.com tersangat.Ntah la sebab apa. Mungkin sebab aku asa Sweet ja bila jalan pusing pusing 1 mall tu sambil sembang benda ntah apa2 yang buat aku jadi nak pukoi2 dia sampai lumat.HAHAHA!Fine Amir SWEEt sgt bagi aku,even dia garang. heee..Okay,dating kat pulau. Quensbay and Taman Robina. Aku asa macam takmaw balik ja,sebab lepas ni susah dah nak jumpa. Bulan2 puasa kan,nak text pon susah kot. Takpa lah. Aku paham dia,dia paham aku kan? alololo..macam jiwang sweet sweet ja ayat.HAHAA!

Takpa you, jarak tu bukan pemisahan,suma untuk kebaikan.Dapat jaohi maksiat kan? So..Peluang keemasan untuk aku perbaiki perangai aku untuk lebih dekatkan diri dengan Allah. Halaa..aku sejak cuti2 sem ni perangai makin burok la. Sembahyang pon tunggang langgang. Astagfirullahalazim! Ya Allah malu nya aku denganMu Ya Allah. Susah dicari,senang di lupa. Masyallah..sedar sedar la jiha oi.. Mati tak kira usia. Hmm..Okay lahh Insyallah ada jodoh,ada la tu. Yang penting kepercayaan tu ada. Malas dah nak main main bercinta ni. Penat dah aih, ni mak pon dah kenai kan,siap izin mai amek aku kat uma,kira tersangat Okay dah la tu. Mintak kekal laa kan Aicewah! nak ja aku bebel ala ala ustazah Bai'ah kat sini kan.http://www.emocutez.com Okay done! byehttp://www.emocutez.com

2 comments:

ctk said...

waaa...besnyer g date...semoga kekal k :D

sitiinajihah said...

hehe.. aminnn