BELAJAR dan BELAJAR.


 Assalamualaikum dan salam sejahtera :)

Selama aku dok uma, teap malam mak masak.Memang mintak aku gedempol la kan.Yang peliknya teap kali pukoi 3 atau 4 pagi mesti aku lapaq.Hmmm mungkin perot aku berlatih nak puasa kot noh*think positive*. So malam kelmaqen aku blajaq masak ayam*nyumnyum*masak simple simple ja. Esok tu mak aku suoh try. Alhamdulillah rasa ayam jugak masakan aku esok tuh. Even cacat siked sebab tetiba boleh takda kuah macam mak aku buat and tak sesedap mak aku masak,abes jugak abang aku melantak.YesYes!Sirius bangga doe! HOHOOOO~ Okay then harini aku masak ikan macam aku masak ayam*sebijik*. Tapi harini lagi best sebab semua makan. Yeayy! sukasuka! suka sgt taw..sedap ka? *sedap lettewww* tak sedap pon depa kena makan jugak sebab lauk tu ja ada.hehee~

So malam ni mak ajaq 2 masakan. First "ayam masak halia" alaaa bagi hampa senang ja kan..Bagi aku susah sbb jarang nak masok dapoq*masok tolong makan rajin la*. Tediaaa bercinta gatai kemain,masak tak qeti.Terok2*bukan calon isteri*.Aishh~ Okay so takdak la susah pon nak masak ayam masak halia ni.Cuma aku tak berani nak cuba sebab byk ingedient sgt.HEE~ 

So done masak, inilah hasilnya bila ubi dah empuk :
(Klik pada gambar utk lebih jelas)

Yeayy nanti bole lah try. Ntah apa hasilnya kan. Hehe.BTW, aku mintak maaf ada masalah teknikal siked disitu ya. Pic jadi gelap,almaklom henset murah.hehhe. okay abaikan.

Yang kedua aku blajaq cara2 buat ice-cream walls.Macam dasyat ja bunyinya kan?dengaq sekali g "ice-cream walls" Wah dasyat dasyat..HEHEE~ *aku memang OVER pon*hak ni esok bwu taw hasilnya. Tapi sakit gak pinggang aku tolong putarkan*putarkan saja*. Nak tunggu dia naik tu sepatotnya 45minit putar, tapi aku putar ntah sampai 45minit ka lebih pon tataw. Main gilir2 ngn mak.HEHEE. main pas pas. Bersila kat bawah aku dengan mak kat dapoq tu dok putaq dua dua org...
 (Klik pada gambar utk lebih jelas)

HAHAA! hasilnya esok aku upload.

Besok masak bihun plak. Yeayy! boleh kawen dah ni.Ngeee~ gatai okay gatai! Eh eh..lupa.. aku dah dapat gaji harini. Aku keja kat AnW ritu kan? tengok pic belom ni? *bajet penting* eh kena tengok ni *aku suka menunjuk nunjuk okay*
 (Klik pada gambar utk lebih jelas)

HAHAH! tak sah kalo tak edit kan? Abaikan muka aku yg berjerawat and hidung aku yang silau dan mata aku yg menyinar. Fokus dekat logo tu ya. Nampak? Logo cawan besar AnW tu. Bukti okay bukti..HEHEE.. ha harini bwu aku dapat gaji dah sebulan aku berhenti.Esok bwu mak aku p tekan. Siap pesan suoh beli topup g. Tak sabaq nak kacaw hidop biey bila ada kredit ni.Ngeee~ Haaa! satu lagi satu lagi. Rasa nak taip ja kat sini.Tadi aku mangkit tidoq aku sedih gila! taw kenapa? Aku mimpi biey aku bercinta dengan USTAZAH wei. Gila betoi. AKu cita kat dia,dia gelak plak. Siap perli perli aku lagi kata nak kua makan ngn ustazah. Risau aku kot kot ada petanda apa apa.Aishh..Mimpi mainan tidur kan? hehe..BTW, malam ni saket perot aku gelak tengok HOME fesbuk aku kluaq laguni
 (Klik pada gambar utk lebih jelas)

HAHAHAHAAA! biey sayang nak nyanyi lagu negaraku ka tu? berdiri tegak dengan rambut cacaknya..Adei tergoda betol la..heheheheee~ apa2 pon I tetap sayang you lah. MISS YOU SO MUCH darling. Kiss sikeddd..MUahMUahMuahMuah!*kiri kanan atas bawah* HAHAHAA
Okay done! byebye.

2 comments:

cik najihah said...

bagus..muda2 dah pandai masak :)

sitiinajihah said...

muda? HAHAAA! jiha dah 20tahun pon.