SEDIH sebab BORING.


Assalamualaikum,


Hoi penceroboh :)

Harini hari yang paling BORING merangkap BUHSAN dan dikenali sebagai "HARI SUPER BORING". So sangat lah boring. Mangkit pagi tido balik then petang baru terhegeh hegeh nak mandi *teladan yang baik* lepas mandi,layan telebisyen yang dipinjam next sambong tido sampai koi 6petang lebih.Lepas magrib siap lawa2 pegi uma Farahain.Yeayy! layan cita hantu sampai penat rasa takot.HAHAA! First kami layan movie "Apartment 1303" then "the train" Okay fine tengok sekerat, Farahain ngn Kak anis terlentang tido.Tinggai aku sorang sampai 4.34AM ni tak qeti qeti nak tidoq,bole plak p update belog. Err~ minum KOPIKO hilang mengantok.Amir takmaw layan aku,dia busy nak layan movie. Baiklah,aku gila sorang sorang macam pompuan mati laki dah ni. Serabut otak tataw nak watpa,Tetiba datang perasaan sedih nak nangges sebab boring sangat.Boleh lagutu? Aku sedih sunggoh ni,sebab boring.Otak pikir nak balik kepala batas malam ni jugak! Hmmm..kalo ada moto aku rasa koi 4pagi laguni pon aku bole balik kot.

BTW aku dah start cuti sem.Yeyeyy! cuti cuti yey! ngee~ so tido puas puas la kan.Tapi aku asa tak qeti dok diam.Then aku cari keja.Kebetulan FIFI,IKA,KAK ANIS,IJAN,MAS,MEMEY suma tak balik sebab keja sini.Lagi la semangat aku nak keja. So kemaqen aku try isi borang kosong kat Jusco pastu lalu kot Anw.Tergedik gedik gak nak isi borang situ.So aku un isi dan Alhamdulillah pagi tadi depa call aku suoh start keja ISNIN ni.Amek kau! Mak aku un tataw g aku nak stay sini.Ntah diizinkan ka tak pon tataw la.Adeii~ serabut otak pikir.Yela kak aku yang sulong tu beria ajak aku pegi Taiping.Siap buat ayat touching g kat mak.Fine! aku terok kan?kan? dia tu dah la lepas pantang.Kot nak jaga dia ka kan.Ni tak,bole plak nak keja. Tapi aku nak keja jugak..Hmmm cemana? kak cik pon suoh balik. dok tanya bila nak balik,rendu jugak aku kat Afrina.Tapi...nak keja :(

Harap harap mak izinkan aku keja sini,then kakak aku takesa dan kakcik pon okay.Amir? Okay kot dia. Tapi macam tak okay ja.Ntah laa..cemuih tengok aku kot kat sini.Ngeee~ nak gak ngadap muka dia teap hari biaq biaq pieh sampai dia jemu..Tayah nak update pasal dia sangat la kan,kang kata aku "meqeben". Okay mood minggu ni sangat sensetif. Sepanjang hari dan teap hari aku sedih.Pantang orang bercakap ngn aku,aku nak sedih.Pelik betol,Pompuan laki kalo ehem ehem depa cepat badmood then marah marah.Aku plak kira nak sedih nak nangges.huhh. tak paham betol.

Baiklah,jam dah pukol 4.48AM mata aku dok segaq laguni la.MAKKK! :( sedih laa pikir nak keja,pikir macam macam serabut otak aku.Tataw la nak ngadu kat sapa sebab aku tataw sedih kenapa.Aishh..

No comments: