KEMBALI BER"DIARY"

Assalamualaikum Diary ;)

Baiklah, hampir sebulan aku tak meng"update" belog aku ni. Dah berhabuk,bau pon dah basi. Aishh..apa punya tuan. Aku rendu sangat belog aku sekor ni. Nak update pon takdak laptop,ni bole update un sebab colik laptop kakcik. Tengkiu kakcik..ngee~

Okay so, disebabkan lama tak update, cerita pon banyak tertangguh. Nak aku cerita suma, bole juling mata nak baca,bukan tu ja tangan aku bole krem nak taip. Dah la aku ni pemalas gila. Okay story HOtHOT nya, moto aku hilang. Sedih owww.. Moto mak aku..heheee.. Cemni aww, aku parking moto tu dalam jam 6 petang masa balik keja uh..Esok tu aku keja koi 4petang.. So koi 4petang aku turun ja,moto dah takdak..yang ada "fock lock".. Depa keqat Fock lock tu,depa tinggai situ. Timakaseh,ada jugak sisa depa tinggai kat aku kan..Hmmm maw jumpa depan depan, memang aku ceramah la kan..Nak pukoi tak beqani.HAHAHAHAA! So usahanya 1st aku gtaw boifren aku sebab tak berani gtaw mak aku.heee, then yang kedua aku ngn fifi p buat report kat balai. Akhirnya abang polis tu suoh call mak aku jugak. Nase baik muda kan,so aku pon call mak aku. Degaq dia bletiaq bletiaq sampai meleleh leleh air mata aku ni, then p jumpa polis tu balik, aku plak bletiaq kat polis tu. Banyak ngat tanya kan..padan muka..HAHAH! hampir 3jam gak aku hadap muka abang polis tu. sampai mak aku sampai bawak gran moto. Tak puas dia bletiaq dalam tepon,kat depan pon dia bletiaq. Dushdush dia bagi blakang aku dengan ketas gran tu. Sebaik kertas,kalo kayu ka besi ka,memang lembik jugak aku.Ngeee~ then settle,,Hasil dari aku gtaw boifren aku,dia pon text la mamat2 moto suoh cari moto aku, dan timakaseh atas usaha anda sayang.. :))

Disebabkan moto tu hilang so aku amek keputusan nak benti keja.. Tapi Amir kata benti l hujung bulan,dia nak hantaq ngn amek aku p balik keja kan. Aku macam err tak sampai hati.. Qasa besalah nak gerak dia pepagi hantaq aku p keja suma kan..Aishh so dia kata kalo aku taksusah kan hidop dia,aku nak susahkan hidop sapa lagi. Dia kata,apa gunanya balak kalo takboleh watpa. Masa tu macam Awwww..Sayangnyaaa kat Amir niiiii..Hmm timakaseh sayangg..timakaseh..
timakaseh sebab paham sayee, timakaseh sebab jaga sayee, timakaseh sebab bantu sayee,berkorban masa tido.timakaseh sebab sara hidop sayee,duet yang beratus ratus dah prabes kat sayee...hah! timakaseh..heheee.. even aku suka susahkan hidop dia,suka buat dia tension tapi dia tetap tolong aku..Adei memang Boifren betol la si Amir ni..tengkiuu..

Dahdah..abes dah pasrah pasrah aku...Okay then aku behenti keja 27mei sebab tak sanggup dah nak susahkan hidop orang. Dan semalam aku balik Kepala Batas. Mak aku macam takmaw bagi aku balik maang pauh ja..sebab tak harap sgt aku nak keja. Sebenaqnya aku berat jugak nak balik sana,sebab aku mesti akan susahkan Amir, ngn fifi lagi,..Adoi serabut otak la...Taktaw aku patot watpa.. BTW, harini main puas puas dengan Qisya Afrina...
Haa..nampak? nampak? Pic 2in1..adik aku sorang tu dah pegi PLKN dah..start 2mei ritu..ni dia balik cuti..Tu yang aku gedik nak balik jugak tu haa..HAHHAA! best! balik rumah ja,layang panggung ngn abang n adik aku..MIB3 dengan SNOW WHITE AND HUNISMAN..best best! pakat pakat la p tengok na..Okay done! aku dah penat nak taip..Nak pegi layan fesbuk sat. BYEBYE.

No comments: