All story ;)

Assalamualaikum,

Hai korang...cantek kan perempuan berpurdah? sweet sangat youu..tak caya tengok sorang penyanyi ni..

Haaa! kenal tak?COMEL sangat..Manis macam cokelat..Awwww sweetnyerrr~ ni waheeda laa..comel comel. 

Nampak? nampak? bertuah dapat isteri macam tu kan? nak jadi camtu! nak! nak! tapi tak masok dengan perangai aku yang agak... ..Hmmm..tunggu kawen ja la..HOHOHOOO~

Okay! Okay! bukan aku nak story pasal purdah purdah..Just tu impian aku,nak bepurdah.Suatu hari nanti..insyallahh...
First sekali nak cita pasal JERAWAT. Okay tak topic aku? ngeee~ hampa taww dak aku ada jerawat yang sangat sweett..korang ada? ada? tak kan? kan? okay bangga! you see...
Baiklah, abaikan muka aku yang bajet comei abeh tu ha..nak tayang jerawat sebenaqnya..ha fokus ye fokus..nampak tak kat pipi blah kiri dan kanan aku? ada jerawat yang sama saiz dan sama posisi.Fine! sangat strategik! dah macam orang pakai blusher tak sapu abes ja kan? err! =,=" aku pon tak sangka bole naik cemtu..hmmm.. tu la akibat malas jaga muka. Bukan macam hampa..jaga muka macam jaga nyawa..berlambak lambak pencuci dan krim korang tempek kan? tu bedak lagi..huhh aku bukan serajin korang nak klebek muka lama2. So abaikan ja..Boifren pon ada kan..jadi takesah la..HAHA! jangan lari sudah laa....

Okay then KERJA, topic seterusnya..nak ja aku tuleh suma cita dalam satu entry kan..ngeee~ Disebabkan cuti sem aku dah bermula..Dan tambah plak kawan kawan aku pakat tak balik uma sebab nak keja,lagi kuat la semangat aku nak keja.Awww..i nak keja la youuu..so, bila aku tergedik gedik p isi borang kosong kat Jusco,alhamdulillah rezeki aku dekat AnW jusco. Hmmm lebih kurang KFC ja pon aku tengok. Tapi sumur hidop aku,aku tak penah nak makan kat Anw,harap dapat meal la..sepp bajet kan..heee..BTW, tadi AnW call aku nak konpom aku keja sana. Then aku konpem kan ja..hehe..aku dapat sekali ngn FIFI kot wei! yeayy! keja sekali lagi..bestnyaaaa!! sirius excited. so so aku nak p keja naik apa..hmmm... bole ja aku naik moto fifi dah aku dapat keja ngn dia kan..tapi masalahnya sekarang,budak uma aku guna moto dia utk p keja.Mampos nak gilir gilir.Then i got bad idea! yeahh pegi menapak.bole? HAHAH! memang mintak bebel dan penyapak la dari Amir tu..So,aku balik uma utk amek moto mak..Alhamdulillah mak kasik..masalahnya sekarang aku tataw jalan nak balik uma sewa...Qamai jugak offer nak nyusur aku balik poli..hehe..Ameer guarperahu ada call aku tadi..aicewah! nak nyusur dari uma sebab kesian..dia tu best best friends aku laa..lama dah aku kawan ngn dia..suka lepak ngn dia.sebab dia GILA! Tapi aku tolak la.Gila ngko,mau boyfriend jambu aku tu tau haa tak ke naya.. dia tu dah la kuat jeles. Taknak taknak.. i sayang youu lerr.. So,t malam fifi mai uma aku.Yeyy! bole keja..Excited doe...

Okay dah terlanjur kluar pasal Amir kuat jeles ni, kita gosipping siked pasal dia dan ibuku.Aicewah! Cemni tau,Amir dari ritu g nak sangat jumpa mak aku.Ntah apa mak aku jampi kat dia aku tataw la sampai dia angau nak jumpa mak aku tu.Then yesterday,Alhamdulillah tercapai hasrat dia nak jumpa mak aku.Yang penting aku ketaq lebih dari dia. Dia slamber biawak ja muka dengaq aku bletiaq dalam kereta.HAHA! Yela mana penah aku bawak sapa2 jumpa mak aku.Gilerr gilerr...Pandai dia..beli cucoq naa nak jumpak mak..HEE~ dah la aku yang belikan,tapi duet dia la..nak guna duet aku pon,emmm ada la 4ringgit dalam poket..ngee~ so cucoq pisang dgn udang jadi pilihan.Aww..macam aku plak nak jumpak mak metua. Yang lawak nya..kereta tu tetiba jadi slow plak bila nak sampai uma,makin slow dan makin slow akhirnya parking depan uma aku..Fuhhh...masa tuu macam takmaw turun.Nak balik uma sewa balik,bole? HAHAH! tapi tulah dapat boifren kejam kan..bole plak "dah tu tqk qeti nak tuqun?" err~ -,-' okay baiklah aku turun tinggai dia sorang2 kat kereta.pepandai cari jalan masok uma.HAHAH! mak aku ada kat ruang tamu. Aku suoh ja mak aku g sambot dia. depa sembang la sat.Pastu mak aku busy dengan cucu dia..HEE~ cian biey yaaa...dia pon melayan Paklah.. bersembang la hampa.Aku kat dapoq nuh haqu biqu..Sapa pon takdak nak tolong kan..bancoh la air sendiri dengan cucoq2 aku nak hidang tu..Hmmm..then siap! selesai mak aku layan cucu dia,sekarang turn Amir plak dilayan..Ntah apa yang disembangkan ntah.Aku busy melayan abang aku .Hardisk dia qosak macam laptop aku.HAHAH! padan muka..rancak dok layan abang aku tetiba amir mai salam abang aku,katanya nak balik. then THE END about him okay? HAHAA! malas nak menaip da ni.
Okay Post Entry :) byebye..

*post ni aku buat awai bulan mei,aku post akhir bulam mei* err~ hidop tak brlaptop,pepaham jelaa..

1 comment:

iqwa-niera said...

saya pun teringin nak berpurdah suatu masa nnti .:)