Thank be my KAWAN :')

Asalamualaikum,

Oh entry ni selepas beberapa minit dari entry bawah ni.Ngee~ almaklom bila dok depan laptop dalam bilik sorang sorang,ngadap belog jala jadinya..timbul plak idea idea lucah yang aku rasa nak karang kat belog.So,jom...

No lucah lucah here okay honey bunny? just nak berceloteh pasal member member aku sem3 ni.Aicewah..lain sem lain kawan maaa.. Tapi sem 3 ni aku dapat kawan baik yang gilagila..kaki jalan doe! disebabkan depa la aku jumpa ngn Amir ni ha..Timakaseh! Timakaseh!

Terbukak luas pintu hati aku ni nak update belog bila rasa bersalah gila ngn Farhana.kenal? sini nak kenal kan..

Haa ni ha Farhanah Nordin. Fine! Fine! dia cantik. jangan nak beliak sangat mata tu,kelip2 sikit. BTW dia SINGLE okay? ada yang nak masok? hahaha! jangan nak berangan.Dah ramai yang ditolaknya. Ntah kawan 3tahun pon kau tak layak jadi boifren dia beb! tapi bertuah la kalo dapat dia. dia baik orangnya..Mulot pon cotcetcotcet. Keja dia nak bercakap ja..ada ja benda dia nak bercakap. Tak bercakap pon,dok nasihat. Haaa! bagi yang perlukan sesi kaunseling tu bole la jumpa minah ni. suma bahagian dia handal! HOHOHOOO~

okay okay, malam ni farahwahida rasa bersalah gila kat aku sebab terpaksa tinggal aku sorang2 kat uma dia..almaklom orang nak kua dating kan! kua la kua..susah nak tengok minah tu berdating.So,dah dapat perluang tu.keluar la sayang...i okay jer..hehee.. then Farhanah kol dengan otak kompiusnya nak mai ka dak uma farahwahida ni sebab Abang jambu aku nak teman aku malam. Selalunya kalo nak teman tu dia lepak bawah uma ja.Takan aku nak ajak farhanah lepak dalam kereta bawah uma farah kot! HAHAHA! macam takdak keja plak kan? g pon hujan ni..Ntah la nak kua ka dak. Then aku tanya farhanah nak mai uma farawahida ka dak ni. Dia kata tunggu suma balik baru dia mai. Ya Allah bersalah gila aku rasa..Maaf kawan. maaf sangat sangat tawwwwwwwwww..aku sayang ang farhanah..hehe.. Even mulot dia tu tabole berhenti bercakap dan dia suka cakap benda merapu taw..pasal penyakit la apa la..aiii mintak penyepak gila. Tapi dia baik la :') Aku harap dia tak pindah sem depan. Best kawan ngn dia ngn farawahida ni,. BTW,aku taknak kau terasa ngn aku la farhanah oi bila aku ngn farawahida. Aku suka ang dgn farawahida okay? takmaw pikir2 lain ya? MUAHHH! sayang ang jugak..hehehe dok PSP na? na? nanti aku rendu nak dengaq ang bletiaq cemana? kajang bukan sebelah uma aku.okay?

Aku start kawan ngn farhanah ni sejak sem 3..caya tak? dari sem1 kami dok 1 kelas tapi tak bercakap langsong! bagi aku dia tu kerek gila,sombong nak mampos. 1st time masa aku nak kua lepak ngn dia tu aku rasa macam "biar betol aku nak kua ngn farhanah ni" macam..err tak caya. Aku rasa macam dia ngn aku akan diam gila..pas kua tu..ha amek kau! cakap tak berhenti kot. adeii~ mula la aku jadi macam nak lepak ja mesti ada dia.macam best ja...hehe..pelik jugak bila kawan2 dia sebelum ni jadi jaoh2 dari dia.dia tu baik la..

ni? ni la dia farawahida. Minah spek. okay sebelum ni aku penah letak entry,dia sebagai watak utama. jadi takdak apa plak nak taipnya. Dia ni plak aku kawan dari sem1 la..cuma tak rapat pon..just gitu2 ja..nak lepak tu memang tak la...macam kua g pasar malam la.. apa la...dia okay sikit dari yang lain.sebelum ni aku tak rapat ngn dia sebab segan.takot dia pikir pelik plak tetiba aku tergedik gedik nak rapat2 ngn dia kan.. sejak ada konflik aku ngn mmbe aku sem 1 tu,aku jadi rapat ngn dia. 1st cerita yang kami gosip,pasal firul. balak dia yang paling dia sayang.. dia cita kat aku sampai nangges2 kot wei.Adei masa tu macam nak pelok dia n sabar farah sabar....tataw aku nak watpa.. tak sangka dia ni berperasaan jugak,sebab sebelum ni aku tengok dia happy ja..macam orang takdak masalah gila,then bila kenal betol2 rupanya masalah dia lagi banyak dari orang yng bermasalah. tapi alhamdulillah Tuhan jadi kan dia jadi orang yang kuat.Bole tersenyum Even masalah dia tu besar. heheee.. aku suka gosip ngn dia sebab dia suka bagi respon yang baik.HAHAA! dan dia paham :')

ouh maaf,aku tataw mana nak cari pic farahain. Tu ada 1 pic dia yang buat muka comel tu.bajet kau minah.HAHHAHA! okay dia ni aku rapat dari sem1. then hujung sem tu ada konflik sikit.Biasa laaa kan...pastu sem 2 rapat balik sampai sekarang..Alhamdulillah :) kekadang aku pikir minah ni jenih bole la terima aku even perangai aku ni huduh then suka buat dia saket hati. dia kata mulot aku pedih.dulu dia suaka terasa ngn aku,lama2 dia macam paham dah.takdak perasaan teros!  HAHAHA! timakaseh kawan. aku kawan ngn dia sejak kali pertama aku langkah masok PSP.. malam pertama aku tido hostel ni,aku tidoq ngn dia la..1 katil ngn dia..perhhh! 24jam melekat ngn dia ja..gila kan? sampai ramai kata kami ni kembaq..suka hati hampa ja.aishh... Bila bergadoh ritu aku rasa macam takdak kawan jaa...sebab dari dulu aku kawan ngn dia ja takdak orang lain dah..bila gado aku nak kawan ngn sapa! aishh..dia ni comel.comel sangat taw.. aku kalo jalan ngn dia rasa menyampah da mamat2 dok ngorat dia. kalo ngorat aku takpa gak kan.HAHAHHAA!

Okay done! bebudak uma aku.. Adeii~ nak cari pic korang kat mana weii..aku guna laptop farawahida ni..hmm nnti aku upload..depa tu memang best gila dan sangat gila! aku suka ouh hidop serumah ngn depa even depa rasa terseksa dok ngn aku.HAHAA! aku dok dalam bilik ja..depa kata aku ni kalo paksa kua bilik pon takmaw kua.kecuali kalo aku nak makan,mandi n jalan nak kua pintu ja aku akan kua bilik..HAHAHA! aku tak qeti nak dok depan tu..awat tataw.. maaf na kawan2..BTW aku sayang suma budak uma aku..MUNAWARAH,DAYAH,ZANA,YATT,IKA and FIFI sayanggggg! FIFI yang paling aku sayang tu.... dari sem 1 aku tengok muka dia ja sebelum tido.teap malam rasa peloxkan dan tendangan dari dia..bestbest! fifi ni baik sangat tawwww... nak ja aku usung dia mana aku p. hmmmm sedih nak berpisah sem 4 n rumah utk sem 5 ni..aku sayang bebudak uma aku.tapi depa nak dok hostel..hmmmm takpa la..

Okay aku saket kepala sebab mengadap laptop ni..jom..out dulu.

2 comments:

cik najihah said...

skang ni susah dah nak carik kawan yg betul2 baik

sitiinajihah said...

betol2..kalo dah jumpa yg baik tu memang betol2 baek la :')