SESI MENGUMPAT.

Asalamualaikum,

Hai beb ! watsup? XD

Yu'oul..i nak gosipping siked ni.Pasal sorang membe i ni.HOT youu! HEEE~ Namanya farahwahida. Awww hope dia tak baca entry ni.HAHAHAA! nak mengumpat siked. Okay sejak sem 1 and sem 2 kami just kawan gitu2 ja haa.. Kekadang p pasar malam dua orang,pastu pegi kelas, pastu cerita2 masalah suma..alaa macam gitu2 ja laa kan..Pastu masok sem3 ni aku jadi rapat gila, alaa alaa "grepren" aku dah minah tuh.. So AMARAN KERAS buat korang, jangan usik dia,paham?

Okay then, nak dijadikan 'entry' aku ni,aku rapat ngn dia la sem ni. Itu kesimpulan dari perengan 1 yg berjendela tadi tuh.Dalam banyak2 kawan yang aku kawan untuk dijadikan kawan dalam hidop berkawan aku ni, dia la yang palingggg special than a special special friends i have !aicewahh lepas lepas puji2 bagai ni tak reti2 nak belanja aku ka farahwahida oi.HAHAHAA! Okay2 puji eklas dari hati yang suci. Haa..sebenaqnya aku nak cita pasal dia yang kebetulanya berkait dengan biey aku tu. Farawahida ni jenih kalo dia nak something tu, dia akan berusaha sampai dapat jugak! *FUCK la org blakang ni kentot2 plak =,=" hilang idea~ jap g cari ketenangan..^%#@%&;*

~ 1 JAM KEMUDIAN ~

Haa maaf aku berehat sebentar tadi. Okay contoh kes minah ni kan.. Masa kami ramai2 study kat mcD. study you study! heheee...Sempat jugak si Amir dgn Salim mai sebok2 kat situ..ha..Masa kami tengah khusyuq2 study tetiba datang 2org mamat ni.polis weii! hensem kot. Fuhh tergugat iman.Awww..HAHA! So farawahida bekenan la..dia kata dia akan mintak jugak num mamat2 tu. HEE~ agak2 berjaya tak? ngeee.HAMPIR berjaya tapi malangnya aku g tutop muka dia..HOHOHOOOO~ dia tak nampak mamat2 tu masa depa OTW nak balik.. Dia cuba la pangge "abang! abang!" tapi slow sebab aku kacaw! HAHAHAHHAA. padan muka.. gatai sangat niii..cewah! padahal dengki kan..heeee~ Pastu depa chowww..bising jugak farawahida tu sebab aku kacaw.hehe.. kesah pa aku!

Okay second story nya dekat karaoke.Masok jugak kaki aku dalam karaoke kan? muka ja baek. haa semalam aku,ika,farahwahida ngn ekin pegi karaoke kat perda tu. Masa dok pilih2 lagu tetiba ada 2org mamat dok meja blakang aku.Kebetulan bertentangan dengan farawahida,hensem katanya.aku tengok dah macam bapak org dah..HAHAHA! okay pastu tak ngorat la sebab malas en.Then masa berkaraoke tu datang sorang mamat bukak pintu bilik karaoke kami dengan slamber gila g tanya ika "wei,kami nak sembang ngn ang kat luaq sat bole dak?" segak si ika ni..hehe then kesian mamat tu,sebab tak dilayan. pastu mamat mana ntah nak kawan ngn aku. aicewah! Ingat aku ni laku kat bangla bangla ja ka ha? wekkkk! tapi farawahida kata kat mamat tu yang aku dah ada boifren. Takesa pon :) Then dah kebetulan farahwahida kua depan pintu karaoke tu dia p sembang ngn pekerja karaoke tu. Dia suoh budak tu p siasat bilik mamat 2org blakang kami tadi. Pastu budak tu mai gtaw yang mamat 2org tadi bilik karok num 5,lagi stengah jam abes la..HEHEE~ gatai meqela la minah ni.. Pastu masa kami OTW nak kua tu ekin ngn pekerja karaoke tu tukar2 num.HAHA! hak lain yg gatal,lain plak yg dapat. farahwahida letak syarat kalo nak num ekin. taw syarat apa? "kalo nak number ekin,kena pegi mintak num salah sorang mamat tadi" HOHOHOHO~ fine ko amek kesempatan gila. Pastu pekerja tu pi la mintak,then nak di jadikan cerita mamat tu ikot pekerja tu kluar nak tengok sapa yang mintak num depa.Bole plak main aci ligan kat karaoke tu. Malu beb! 

Adei~ aku penat la taip pepanjang entry ni.. Okay siked g, pastu depa ni lapaq so mamat 2org tadi tumpangkan kami pegi BMtomyam.Then teros aku takdak mood sebab Amir tension ngn aku. Sedih owww malam tu. Macam nak nangges ja.. Hmmmm :'( aku suka wat masalah dalam idop dia.. ciann dia.. Okay2 pas makan tu mamat tu hantaq kami balik uma. Aku balik uma, 3mesej aku tak dilayan oleh Amir. FINE! Dia maqah aku. Okay. Aku dok kat depan sambil baring..tudung un tak buang g.Lens pon dalam mata lagi. Aku masok bilik aku baring gelisah pikir si Amir ni. Pastu 1jam pastu bwu bukak tudung buang lens suma.. baju ngn jeans tak tukaq pon. Then aku paksa Amir mai bawah uma aku jugak.Elok dia sampai tu teros aku turun nak mulakan operasi memujuk.hehe~ Pujok punya pujok last2 tak berhasil, Dia kata aku menambahkan tension dia ada la..HAHAAHA! so malas nak pujok,then bercinta dalam kereta sat teros naik rumah. Legaa la bila dia dah tak marah..hehe..loveyou bieyy!

Okay dah! aku nak tido.. takdak mood. Benggang dengan paklah. sial gila,dia buat uma aku macam uma dia. menumpang buat cara menumpang,. Ni macam raja la. hareyyy tol..grr~ sorry ayat kasar. aku tasuka paklah! dia selfish! busuk punya olang.

No comments: