PIMPLE !

Assalamualaikum :)

Oh HoiHoi,
Dengan muka bangga gila aku gtaw satu dunia yang pacik PIMPLE sudah tergoda dan melekat di pipi aku yang comel. Awwww! kau ada? takdak kan? kan? sangat jeles -,-'

Disebabkan pimple tu terlalu comel untuk berada di pipiku yang sememangnya terlebih comel,maka kesimpulannya aku MALU,okay?
Okay malas nak buat huraian tentang PIMPLE a.k.a jerawat yang comel ni pepanjang. Kang juling mata korang membaca,almaklom ayat aku kan macam keling sikett...mahu tidaknya, perengan pertama tu bangga ada jerawat,yang kedua malu plak..err~ memang otak orang matured laguni kot.

Haa! BTW hampa hampa sekalian rupa,cemana bole terkeluar status aku  :

sebab, tadi kat kelas ada membe aku sorang ni mai kat aku then dia tanya

zatul : Eh jiah,apa merah kat pipi hang tu.
aku : err~ jangan nak tnya sangat,kan jerawat tu.
zatul: ya ka jerawat?
aku : ha laa..adei~ *sambil tutop pipi*
zatul : comelnya jerawat hang *senyum seikhlas mungkin*

Dandan ja rasa bangga gila...yela,aku ada jerawat comel.HEEE~
DONE! DONE! done burokkan diri sendiri..Lepas ni kena pakai purdah sebab nak tutop PIMPLE,okay tak?

No comments: