mintak kekal :')

Assalamualaikum,

Hai -,-' (ayat setiap entry)
Okay sebagai pembukak entry aku nak cita Minggu ni Ekin tido uma aku..cewaahh! rendu terok dia kat aku. Kua sakan la jumpa minah ni.Dah memang kaki jalan.Semalam kua ngn Amir sat..Awww bestnyerr~ HAHAHA! teap hari jumpa pon tak cemuih..sangat jatoh cinta lerr <3 NGEEE~

Okay benda yang aku mintak kekal nya dengan dia la.Asyik scandal ja 24jam aku ni kan..couple pastu scandal..bila nak kekal nyaaaaa...then kali ni...NO SCANDAL! Num digi phone galaxy Y untuk dia sorang jaa...maxis phone burok..so tak layan sangat..layan kekawan pompuan ja...Gila baik kan? Aku pon tak sangka bole baik lagutu...ntah tetiba bole sayang gila kat Amir ni..dengan matangnya,jambunya,romentiknya,'caring'nya,kecomelanya,hatinya..yeyy! suka dia :')

Baju hijau kekuningan tu Amir..Ya sangat jambu =,=" tapi matured lah. penoh dgn Dramatic..wink2^^ ILOVEYOUU taw dak ILOVEYOU. Taknak curang2 dah...,mintak2 kekal sampai pelamin..Aminnnnn~

2 comments:

fazzlim said...

fazz doakn awak kekal dgn bf awak :p

sitiinajihah said...

hehe...timakaseh ya..aminnnnnn