mesti tengok.



Assalamualaikum,

Yaaa aku taw aku ketinggalan gila..lama dah tv3 tayang cita ni..rini baru gedik gedik nak tengok. tapi tak tipu,cita ni best gila! sedih dibuatnya. Kebetulan cita cita aku dari kecik adalah manjadi isteri solehah,macam tak layak ja -,-' tapi tak pa la..ada gak cita2..HOHOHOHOOO~

buat sapa2 yang tak tengok lagi, anda dipaksa layan cita ni ya. BEST! BEST! nora danish kot.Awwwww..

3 comments:

anNaqia said...

sy siap donlod lagi cite ni. ulang tayang, rasanya da dekat berpuluh kali jugak. awesome story. oh, love the hero and heroin too.

sitiinajihah said...

kankan? cita dia sweet sangat :D

sitiinajihah said...
This comment has been removed by the author.