Pencarian praktikal.

Assalamualaikum,


tajuk yang memboringkan! Praktikal,bole bekulat telinga,juling mata,pecah kepala aku pikir benda ni...dah la qenyah...Hmmm...okay salah aku sebab buat keja last seminit.. tu yang susah nak dapat tu kan? Heeee,

tapi alhamdulillah aku dah dapat tempat pratikal kat tempat keja mak aku di BERTAM PROPERTIES,,, tapi sedih siket la,...company tu amek sorang ja selalunya..kali ni depa amek 2 orang sebab kesian :( sedih kankan? Hmm....takpa la...pratikal ja...malu aku nak pegi situ...aku selalu jumpa kawan2 mak yang keja situ sbb ikot mak pegi jalan ngn depa..depa best! tapi tak kenal la sangat,,mak kata lain siket depa ni...harap aku bole bawak diri la masa LI nnti..tapi alhamdulillah! dapat dah..tayah pikir dah :D ngee~ mak aku buat suma..sayang gila kat mak aku! <3

No comments: