Lepak bersama Anda :)

Assalamualaikum,

Hai,http://facemot.blogspot.com/

 Tudiaaaa!! muka happy nak lepak..HAHA! okay okay jom kita cerita siket.. Lama dah aku nak cita dalam belog nieh,tapi google crome aku buat hal doe. nak on ja dia kata web not available apa ntah. Ni aku on guna mozila.. tu pon abg aku tolong.. alhamdulillah bole bukak dan gosip sinihttp://facemot.blogspot.com/ NGEEE~
Okay cemni cita dia.. malam tu Farahwahida aku text aku, ajak lepak dengan kawan dia sat. Disebabkan aku takdak keja malam tu. Assigment pon tak reti nak buat kan, so jom kita lepak! Awwww..sangat excited. NGEE~ dalam pukoi 11 gitu terkedek kedek la kami 3 org jalan g uptown.. aku,farahwahida dgn farahana. tak penah plak aku melepak ngn depa ni. ntah cemana bole kua malam tu kan.. sampai ja uptown, teros g makan kat "nasi kandar nasmir". perot masing2 dah bukak macam2 lagu dah kan.. aku makan megi ja,

farhana makan apa ntah roti yang panjang2 tu..hehe.. farahwahida makan mee kot.. haaa! dapp uh..  selesai makan, kami jalan g kacau hidop kawan2 yg depa maksudkan tu la kan... then aku lupa! HAHAHA! haaa...cemni kot, pastu Amir bwu nak tutop kedai..dia suoh kami tunggu kat kedai Nasmir tu..sambil tunggu tu kami dengaq pakcik mana ntah dok ceramah agama tentang math..dalam 10minit gitu..amir tepon.. Dia dah sampai! yeyyy! jomjom!http://facemot.blogspot.com/ tersangat Excited nak naek kereta kuning dia tuh..HEHE,
nampak tak? meqelit aihh..hihihi :) *curi pic fesbuk* okay, pastu kami pon dengan muka agak control ayu nya,naik lah kereta kuning yg berbau sabun fruitare..menusuk kedalam hidunghttp://facemot.blogspot.com/ HAHAHA! okay tak senonoh. naek g tepi jalan, sebab ada lagi sorang kawan dia nak ikot. namanya Midi. haaa, selesai borak tepi jalan..kami un pegi RnR. gila qamai weii... macam ada pesta ja aku tengok..biasa la tuh hujung2 minggu kan... sampai ja sana,kami lepak tempat yg takdak org sangat.. woaaa~ udara...air...lampu..hurmmm korang memang terbaek lah!http://facemot.blogspot.com/..hehehe.. then sembang2 sampai la pukoi bapa ntah.. agak lewat laa... ada la tangkap2 gambaq siket...


farawahida
farahana
midi

aku + Amir
 Haaa! pic aku ngn Amir terspecial plak..HAHAHA! sorry aku ada pic ni ja.. pic laen ada kt farawahida,..NGEE~ okay pastu ada polis datang.. tengok dia tengah cek ic bebudka tepi kami tu...malas nak wak kua ic,so kami pon blah..pegi kedai makan.. OTW nak pegi tu.. Apish,zam dgn Hana ada kol.. tanya ada mana suma..nak lepak sekali kot..HAHA! depa dah merajok dah..so,tak jadi lepak sekali..then,ajak g kedai makan depa takmaw...paksa2 pon takmaw..datang ja Amir dgn Midi ajak depa p..Nak plak depa p..HAHAHA! so,pegi la dengan 2 biji kereta dan 2 biji moto.. malangnya Apish dan Zam bukan lah mat rempit.. depa bawak moto dengan begitu berhemah..hehehhe~ tertinggai plak depa kat blakang.. cari pon x jumpak dah... teros depa balik uma.. bertambah tambah la merajoknya..ngeee~ g kedai "subaidah" kat situ Amir ngn Midi ja makan.. kami dah makan dah.

 Depa ja makan...Hurmmm.. tu ja kot... Then hantaq kami balik uma masing2..
TIMAKASEH ANDA ANDA http://facemot.blogspot.com/
nanti bawak kami lagi ye? hik! okay Done. nanti aku update lagi.. byebye ;)

No comments: