Dating (:

Assalamulaikum,

Hai!
Ngeee~ aku harap takdak yang baca entry aku kali ni.. dating? hehe..ya aku jahat aku taw dan ada aku kesah?http://facemot.blogspot.com/ bagi yang paham maksud ni,paham lah. okay, balik kepada pangkalnyaaa..hari ahad lepas aku ada kua dating dengan someone ni...tak tertangkap plak pic dia masa kua ritu.. ada ja pic lain,tapi tak payah la nak upload..entry bawah2 ni pon dah ada muka jambu dia..HIHIHI.. kami dating pukol 12lebih lagutu la..dah kua uma dah... disebabkan takdak seluaq dah nak pakai masa tu..suma seluar dah humban masok mesin dan mesin tu tak qeti qeti nak basoh lagi,so aku pakai skirt. Awwww..dapat bayangkan tak? masa aku dok try skirt tu..terpikir2 gak kat otak aku ni..aishhh..kalu la dia bawak g pandai..mamposs aku! mesti skirt aku ni melayang layang macam dalam filem ombak rindu tuh..takmaww ah! sexy nntu (bajet alim)... okay.. dan nak tengok x? hehehee..meh nak tunjuk menunjuk sikettt..

 Tudiaaaa! terserlah keayuannya...HAHA! fine bilik semak http://facemot.blogspot.com/ tengok aku dah la noh? haaa tu la aku masa nak kua date..perhhh!! beribu ribu kali gak aku pikir nak kua ka tak kua ka tak...kena kua jugak nieh! renduuuu yuuuuhttp://facemot.blogspot.com/..HAHAHA! so,aku un kua..ha! wedges kot aku pakai..hohohoho! memang tinggi la aku kan! pakai ayu2 cemtu tunggu tepi jalan...cececehh..bayang kan tak bila kereta2 lalu situ? hahahaa..aku baru ja nak tunjuk ayu tepi jalan tetiba muncul kereta yang dari jaohhh pon aku taw tu kereta dia..HEE~ kaco betol! takdan nak buat segak situ..okay..sampai ja dia,teros aku bukak pintu tanpa bagi salam..sebab malu kott,bebudak tepi jalan tu dok "hi..nak kua mana tu..sorang ja kaa.." untuk pengetahuan suma, memang bebudak belasan tahun suka lepak kat rumah tepi jalan tu..so,bila nak lalu situ agak segan la..memang control abess lahhh.hehe.. okay2... then kami pon menuju ke destinasi..HEHEHEHEE~ sebenaqnya aku malu gilaaa!http://facemot.blogspot.com/ dan happy gila...haha,sebab kami tak penah kua berdua..macam..mak...malunyerrrr~ tapi kua jugak laa...kami pegi sunway..gila ramai bebudak spm "jom masok u" ada situ...err~ kaco laa...ada la bebudak sekolah aku yg aku kenai..tapi action buat tak kenai ja..gila sombong aku..HAHAHA! biaq p la...ampa dok situ watpa..taw dak aku malu hah gila? weekkk.. okay2.. kami p makan dan tengok wayang..hehehe..best! best! even takdak la benda menarik sgt pon kami buat..cuma sembang2 kosong ja... dalam panggung dia dok merungut "cejuk" alolololo...ciannya..tu la kurus sgt! kan dah sejuk..HAHA! BTW, kau cutee sangat masa tu sayanggg http://facemot.blogspot.com/..HEHEHE..dan dia bole mnguap tengok cita hantu..takdak feeling betol la!..HAHAHA selesai suma tu dah pukol 5..kira kena antaq aku balik la kan..kang mak aku bletiaq kalu...bole menanah telinga aku ni...tapi malangnya aku kena beli phone kat kakak aku...masa tu memang qenyah gila laa...p carefour jumpa kawan dia, then g perda sat..tunggu2 dalam kereta dia sambil snap2 pic sorang2 dengaq lagu pa suma...hohohoho, pastu p carefour balik..dapat la phone kat kakak aku "samsung corby ||" tu yang dia pesan..huhuhu..masa dalam tu ada sorang abang tu jual buku agama sambil sedekah la kan...disebabkan "dia" ni lembut hatinya..cewahh..dia un sedekah la..then dapat buku "doa2 makbul" aku tersengih sengih dah...hehehe, macam alhamdulillah :D hehee....tapi aku jalan cepat2 masa tu...nak p toilet...dia kan peneman setia..so,kena ikot blakang...Awww..how sweet you dear. tengkiuu..padahal dia nak p jumpa kawan dia tu kan..takot aku hilang ==" huhhh.. dalam pukol 7 lebih bwu balik.. OTW nak balik tu,otak aku dok susun ayat dah nak bodek mak aku ni...macam takmaw balik pon ada..yg "si dia" ni bawak kereta macam nak race! hahaha.. tak kesah dah masa tu...bercakap pon tak dah!....qisau qi=umah ni ha...hehehe..disebabkan dah gelap..so,dia antaq aku sampai kat uma..fuyooohh! macam nak jumpa mak mertua dah..dah selamat sampai suma..timakaseh pon dah gtaw dia..dia pon chow la kan...masok dalam uma buat muka tak bersalah wei! memang best la jadi aku kan..tegoq2 abang aku sat...p sembang ngn abg aku pasal belog dia sat..padahal takmaw p dapoq,kang jumpa mak aku..err~ cari mati tu namanya..ngeee~ then aku masok dengan peggang kasot wedges tu..jalan dengan hati2nya..tertiba mak aku muncul! perhhh! kecut gak perot aku..mak aku dengan muka garangnya "amboii sapa tuu" hehe,... aku kata la "laaaa...mak nampak ka? mak dok kat luaq ka tadi? qenggah aku gelak koat2 kat situhttp://facemot.blogspot.com/..sebab aku tak pasan mak aku ada kat luaq tadi..HAHAHAHA..okay2..pastu aku kata "kawan kakteh la mak" sambil senyum2 gatai nak mengoda gituuu...hehe..mak aku diam ja...dia masok bilik...fuhhhhh! selamat tak kena bising...alhamdulillah.sayang makkk! hehehe..aku bagi buku "doa2 makbul" dari "dia" tadi tu kat mak aku... cewah! mak aku amek ja..sambil selak2 baca buku tu..hehehe.. sebaik dia bagi buku tu..okay done dating ngn dia.. lepas tu..aku teros kua ngn abang n adik aku..p pacific...tengok panggung...lepas tengok tu,kami lepak RnR then teros balik uma...kesimpulannya..aku keluar uma sehari suntuk! balik koi 1pagi...fuhhh..saket gila badan aku masa tu...tapi HAPPY sesangat tawwww....ok dahdah... koi 4pagi dah ni..jom tidurrrr :)

No comments: