finally final


asalamualaikum,

stress ja rasa baca tajok entrynya. aishh.. sebenaqnya bukan baru nak FINAL,tapi dah nak abes dah pon.. lagi 1 paper ja.hehehe.. ALHAMDULILLAH....akhirnyaaa kan?kan? even aku tabole jawab,aku tetap gumbira bahagia seronok suka riakhttp://www.emocutez.com sgtsgt horreyy! best kan orang bahagia? best sgt! so sepanjang aku berFINAL,memang jarang la nak on laptop,siap simpan dalam beg laptop g*untuk minit  konon simpan la sampai abes final kan. Tapi tabole la,tangan hati mata kaki dan jari jemari aku tabole nak stop berINTERNET,mungkin aku dah jatoh chenta dgn facebooknya,twiternya,belognya,tumblrnya,skypenya,movie movie,youtube usha2 "matluthfi90" ,blog2walking, gatai2 chating bagai..hehee..kalu nak senaraikan kegunaan internet ni bole kering otak aku pikir,byk kot kegunaannnya..korang pon taw kan..jgn nak tunggu aku explain sgt la kan..


aku study pastu main facebook,pastu tampaq2 pipi tarik tarik rambot jerit jerit "NAJIHAHH!! STUDYY!!" ha.baru terlintas keinsafan dalam diri masa tu..cewah! padahal 5 minit gitu ja aku study sambong facebook balik.. macam nak hawing ja laptop aku ni kat luaq tingkap tu hah legaa..kan? macro aku study gila gila la jugak sebab paper 1st kan..kebetulan budak2 uma aku suma amek macro,so bole study ngn depa.. hari jumaat study macro,sabtu study law,ahad study macro balik.. isnin paper macro..hehehe...isnin abes2 jawab macro balik uma teros bukak akaun! study terok terok punya akaun sampai malam baru bukak law balik.. bukak ja law,mata aku automatik nak tutop*dah tido dgn tenang dah pon jaga sat bukak facebook lagi..aiyoooo! bila nak abes study ntah la.. 


isnin   : MACRO ,bole laa..best jugak jawab..senyum2 sorang2 cukop :)
selasa : ACCOUNT , serabut serabut...hampir gila aku,bukan senyum dah nak nanges aku jawab.
          : LAW, ha yang ni best ! bukan senyum bukan nanges dah,, aku TIDOQ! lena lak uh..memang                                       sejuk perot mak aku kan?HAHAHA.
rabu : BUSINESS MATH , hmmm dpt2 ketas buat blakang dulu..yg depan byk aku tinggai :'(


sekarang rest otak sat...budak2 uma aku ramai plak balik uma..gap seminggu kan..hehe.. lepas ni business management! nak buat yang terbaik!

No comments: