demi bf kau =="

asalamualaikum,

aish,tajuknya macam nak merampas bf orang ja.HAHA! takdaa la. cemni aww cita diaa, tadi petang dalam pukol 6.30 cenggitu fifi ajak aku pegi beli "bedak" hanya bedak. ingat tu? bedak taw? hahaa. biasa la pompuan,kalu dah pegi tempat2 yang bole shopping ni mula la mata tu melilau lilau tengok2 barang kiut kiut ka,ka barang yg bole membazirkan wang ka kan? hehe..lagi lagi org mcm aku, ha! memang suka la bab2 bazir ni even aku sengkek tahap CIPAN dah..lepas beli bedak kat fifi,aku jalan la tengok2 sabon..cewah! nak hak botol kan,murah pon xpa aih..HEEE, dapat la satu wana oren,okay! dahdah jgn tgok yang len*satsat...p blakang sat,ada pa taktaw...  kaki aku pon p la blakang tu plak.. ha! dgn air,dgn 2 benda private tabole bagitaw aku beli..HAHAH! memang bazir la kan..aishh!

pastu blah ah kua kedai uh.. fifi tanya "wei esok besday roza,nak bagi adiah ka itak ni?" bincang punya bincang last2 dia nak bagi. so kami pon merempit pegi jusco. cewah! hadiah kat marka kan,mesti la hak mahai sikit. okay niat mulamula nak hadiahkan kemeja,kotkot dia pakai p kelas kan..sejuk ja duet tu rasanya..HAHA.. masok2 langkah jusco tu terserempak sat budak poli..malu dah time tuh,..mahu tidaknya.. kami ni pakai track suit ja,dah la tu selendang aku selempang then letak dalam kadigen aku ha.memang slekeh gila la.. dgn selendang tak lilitnya,mcm kedepan ja selendang tu..aku mcm nak amek ja kotak dlm jusco tu habuan tutop muka. eh eh eh! dah la track suit cekak dgn sliper jambamnya wei! memang aku paling HOT la dlm jusco tu. asa bangga gila aku jalan2 masok kedai berjenama suma bila orang2 tengok kami ni macam papakedana yang tak mampu nak beli apa2 tu ha.. memang malu la kan..takpa,asalkan kawan aku bejaya bgi hadiah kat marka dia kan..aish!

okay,kami pon round bawah atas satu satu kedai kami masok tengok kemeja.aishh.. suma macam ala2 india ja pon..dah la mamat tu memang mcm keturunan tu dah kan..takan nak menyokongkan lagi keINDIAan dia tu kan. so mcm tak bekenan ja.. tengok2 sweater sat.. ha! cantek.. tapi mcm murah sikit,,hehe.macam tak best ja.. takpa jom tengok wallet plak.. mak aiii~ bole tak makan sebulan ni kalu beli wallet. gila mahai even simple nak mati.. hurmm...kaki aku mcm nak penyepak dah muka fifi tu..sebab dia tak putus asa kan mencari..aishh..pandai ja dia amek hati aku..hehe..sejuk hati aku dapat bini cam dia..HAHAHHAA! dia belikan "secret resepi" awwwww!! sayanggg fifi..hehe.. beli satu ja..kami share 2,makan kat kusi jusco tu :( kesian ja aku tengok diri aku masa tu..ahaha. lepas makan2 tu beli air suma jalan lagi.. cari sumasuma sekali "kemeja,wallet,jam,kedai hadiah,tie" ha! mcm2 kami tengok..last2 nampak depa bungkus kedai nak tutop dah jusco tu..aiyoo~ apa pon tak beli lagi ni.. so,tgok jam tuh.. bole la tahan..then beli buat hadiah si dia..hehe nak tgok tak?
cantek? mahai ouh..HEHEHEE~
pastu bila otw balik tu,memang kami la orang paling bertoah sebab tengah2 round board tuh kan!!! rantai tercabut wei.. bahaya kot...dgn muka takmalunya kami heret2 moto pegi tepi jalan..hurmmmm aku pon jerit koat2 "aku benci ang roza!!!" hahaha! maka hitam la tgn fifi tu pebetolkan rantai moto dia,..ahahah! malu ouh.

wei2 taw dak..tadi kan aku jalan2 kan jumpa satu kedai cokelat ni comei gila kot..pastu laju ja kaki aku ni melangkah masok..kot2 ada mashmello..hoho~ aku nak mashmello,sejak2 nana ajaq aku makan natang tu..comel sgtsgt! kecik2 molek dgn warna warninya,dgn mcm awww cute gila la wei! aku suka! byk wana pink.
dengan beg pink dia comel sgt! sukasuka! awwww...nice sayang..nanti nak beli byk2 lagi.

okay, aku "edit" balik entry ni sebab nak tambah2 cerita sikit g..HAHA! nak gtaw ending of this story..awwww! best kan ada ending2 suma.. tapi bukan happy ending la.. hurm.. dari pukol 9lebih tadi fifi tenung laptop dia tu macam orang buta yang cuba untuk melihat. bole bayangkan? HAHA! fifi kan rabun.. dia tenung laptop dia mcm apa g,kalu laptop dia hidop,aku rasa lama dah laptop dia tu sepak terajang muka dia.HAHAA! okay2.. dari 9lebih tadi dia kelebek2 dia punya hadiah sambil snap2 pic suma,sambil2 jerit2 seronok. seronok sebab besday roza..dia excited nak wish tu ha..hohoo~ untong kan dapat awex cemtu? pastu tepat pukol 12am! wowww! masa yang di nanti2kan.. laju ja dia p bukak facebook roza sebab nak wish. almaklom nak jadi orang pertama kan..heee, kebetulan roza online.. so! fifi post kat wall roza "happy birthday".. wahwah.. tu ja dia tules..pastu kan!! kan!! nak taw dak? roza! aku sayang ang sebab buat kawan aku cemni..muahmuah!kanan kiri pipi ang ya? hehehe..dia DELETE apa yang fifi wish tu :) bestnyaa..ekin wish jugak,pon dia DELETE..hehhee.. best kan jadi orang hot? hehee.. disebabkan hadiah tu la fifi kena puasa..kau paham? kau suka kan? suka kan bila fifi tension2 time nak final exam ni? kan? kau suka kan? hehehe~ fifi hempok2 jam mahal tu ;) SAYANGGG ang roza!

8 comments:

♥ p a a n i ♥ said...

ape la problem nye si roza tu! smpai nk delete bagai

sitiinajihah said...

hehe..mungkin dia suka remove2 kot :) bertoah jadi dia.

fifye anyne said...

lg brtuah sya kn?????

sitiinajihah said...

hang la paling bertoah fiy :D hehehe

fifye anyne said...

tkpa la mai la pakat2 pkir psitve....ada sbb trsndri uhhh dia bt gitu... :)

sitiinajihah said...

hehe.. ya aku pon harap bersebab tu suma fiy. so? cemana jam tu? bagi aku? HAHAHHAA

fifye anyne said...

p buang lam t0ng smpah la

sitiinajihah said...

wah! jom p pajak gadai.nak? bole blnja aku mcD