alahai zaman sekolah :)


asalamualaikum,

hai ! HEE,aku baru ja dudok bersila depan laptop sebaik saja abang ipar aku melangkah kluar dari uma sewa. hohoho. harini isnin,7/11/2011 aku dah ada kat uma sewa.. budak2 yang lain balik esok. memang aku ingat aku sorang ja kat uma sewa ni.. tetiba yatt sampai awai pada aku..haha! sian dia.. dia balik awai sebab dia ingat esok ada kelas. padahal dia bukan ada kelas pon.. rugi rugi ! tak dapat rasa nikmatnya bercuti raya puaspuas kan? hik!

eh eh eh.. nak taw dakkk.. semalam kan mak aku bising2 pasal buku2 sekolah aku dulu2 penoh dlm almari.. dia suoh hawing suma suma buku tu.. aku pon p la jalankan tugas aku sebagai anak solehah*untuk 5minit sambil2 aku dok asing2 buku tu aku gelak sorang2 tengok buku2 aku dulu..imbau masa zaman sekolah dulu kan..HAHA! rendu baq ang!

pastu kan...tetiba aku terjumpa DIARI aku dgn BUKUCONTENG aku dulu2 zaman sekolah..hahahahaa! memang aku gelak koat2 la walaupon kat situ ada abang ipar,kakak2,adik dgn mak. ada aku kesah? teros aku amek buku tu then blah...ha ni ha
diari

buku conteng
hah! tu ha.. hehe..diari tu sebenaqnya masa aku form3 dulu nieh! zaman "syaranana" HAHAHAA! zaman PMR. tapi kosonggg ja. sebab aku malas nak menulis. okay2 sekarang kita tengok buku conteng aku.nak? hehee.. bukan aku yang conteng,hasil karya kawan2 aku yang tabole tengok ketas kosong. ha! sini la depa cuba meluahkan isi hati dan cari ilham..HAHAHA! meh2 aku tunjuk..tapi pic aku bagi kecik la. nak besar,tekan pic tu ha,kang dia show la besar sikittt !




hahaha! first sekali dari NADYRA. ha tu pic dia..hehe, cantek kan? mata dia hijau.. sayanggg nadyra. tapi dia macam deactive ja fesbuk dia tu.. hurmmm honey, timakaseh ya conteng2.. acu buat owg senyum taw dak. dah la tulesan comel cantek..awww RENDU ouh!








 HAHHAA! dia suka conteng conteng cenggitu! namanya NADRAHLUTFY , sorry la nad,pic ampa byk sgt dlm laptop kami ni,tataw nak letak hak mana. suma comei2..hehee.. tengok tulesan dia plak. macam budak2 tadika yang sgt handal menuleskan? pastu dia suka lukes2 kartoon cute cemtu.. heheh! sayang nad sayang nad sayang nad! RENDU taw dak rendu ! timakaseh nad ;) btw, hak ketas kajang tu aku bagi tebalik! hahahahaaaa, sebab benda dulu2 ni.. zaman bercinta ngn haziq..hohoo.







ha yang ni pakar bab nieh. ZTY , yang dia tules belambak lambak g,tapi yang ni mampu aku snap..hohohoo.. yang warna warni satu tu aku tules,essei sebelah wanawani tu dia buat, ntah apa dia mencarot tataw..hehehe, memang dia suka tules2 meqapu suma ni. saja kan nak bagi rendu kan? jahat betoi. memang rendu la! tergelak gelak aku baca dia tules yang full 1 page tuh. haha! muahmuah! sygg acu zty hijauu.
raihan lagi :)

4bestari,rendu ;)
raihan
kakwani rashid
adila.alla

rahil
putri
syed n naser
adik fakhrur sygg
rahil dgn geng2 2pintar
2pintar,kelas skali ngn alap!

kenangan perbarisan
pqah



arrrghhh!! tension aku susun2 menatang ni punya lama tak menjadi jadi pon.. aiyoo~ ni ja aku mampu letak dan mampu susun walaupon berselerak..HAHAHHA! rendu zaman sekolah.

No comments: