takan PONTENG lagi kot :(

asalamualaikum,

walaweh, aku tido awai taw semalam. taw? aishh. tapi aku tak p kelas pagi. makk! sayang mak! sayang sgt. tak bermaksud nak ponteng kelas.. aish, sem depan kena dok ostel kot =,=" terok la aku dok lua cemni. kelas pon jarang p.. mcm ala2 mafia dah*lebih2 sial

okay,phone aku jahanam taw dak? jahanam? jahanam punya phone! dia yang selalu kejutkan aku pagi2 pegi kelas ha... lagu "down" ..automatik terbukak mata aku bila dgaq lagu tu.. hmmm..so,pagi ni sapa pon tayah kejut aku ya? sebab phone gelong. aish tension. aku mangkit lewat tadi.. msj farah,dia kata tamaw p kelas.. mak oi, cek byk ponteng dah..kang kena surat amaran mampus! hehe.. msj kak anis tak delivered.. nak msj izan takdak num..ha aku takdak num sapa pon skrg ni...sebenaqnya aku gelisah ni ha.. risau risau.. mahu tidaknya..ustazah buat kelas 3jam weh.. mmg tak p harini kena surat la. aduh! mmpuss... sbelum ni aku penah ponteng dah.. makk! nak pelokkk :'(

No comments: