satusatu =="



satu satu?http://www.emocutez.comhmmmm....mcm nak jiwang ja tajok aku rini...hihi....bukan aku nak cita psl "PERCINTAAN" atau " KESEDIHAN " tapi  "KEMARAHAN" aku tengah marah nieh!http://www.emocutez.comhehe..takot kan bila aku marah.takot sgt.kankan? aku ni dah la handalhttp://www.emocutez.com bersilat dgn kungfunya lagihttp://www.emocutez.comha masok! masok!...perhh!! korang takan terlepass! HAHAA!

okay2.takdak la marah sampai macam tuu..memain ja...aku just nak menaip pasal kawan aku sorang ni ha... dia lelaki,kacak,gila,tinggi,baek,lembut,bajuPINK,bising,jahat,gedik,pandai,sakai suma...suma dia! TERBAEK dari ladanghttp://www.emocutez.comcukop pakej..hehee...nama nya Eimanhttp://www.emocutez.com (baik ja budaknya).tapi perangai tuh http://www.emocutez.com hudoh sikit...dia amek jam aku! jahat en? jahat sgt..takmaw bagi balik lak tuh...aiyoo~http://www.emocutez.com aku dah abes garang dah abes marah dah abes benggang dan abes bisinghttp://www.emocutez.comdah abes sedih dan abes manjaa dah..siap buat cun comel2 g dpn dia...sikit pon dia tak layanhttp://www.emocutez.com..dia wat taktuuu jaa,...teap hari aku mintak jam merah aku tu kat dia..tapi dia tamaw bagihttp://www.emocutez.comcemana ni...hehe! last sekali aku dapat gak jam tu atas pertolongan kawan dia..legaaa aih..ehehe! lepas2 aku dpt jam tuh, teap2 hari dia mai mintak jam tu kat aku..mintak aku jual kt dia..dia kata dia sayang jam tu...aishhh siap puji2 aku g..pangai udoh kan dia tu? hudoh sgt...hehe! aku tak bagi..takmaw jual...sayanggg jam merah aku tuhttp://www.emocutez.comhehehee.. pastu aku  ada terserempak dgn dia aww kat medan  ritu..dia nak makan..masa tu aku tgah minum air..dia mai dok buat ayat2 kesian dia...hahaha..suoh aku bg jam tu kat dia...aku takmaw bg gak cena pon..hehe..jahat aku kan? tapi dia lagi jahat.disebabkan aku takmaw bg dia jam tu,dia minum air aku! argghhhh...eiman! huhh....pastu selasa lepas aku ada beli cincin rotan taw..mcm bekenan ja dgn cincin tu...harini aku pakai,. tadi lepas aku present,dia mai kt aku..http://www.emocutez.comlaju ja aku nyorokkan jam aku tu..HAHAA! pastu dia kata bukan nak jam,..nak tengok cincin sat...aku angkat la jari aku tu dgn muka bangga gila. macam nihttp://www.emocutez.com heeeee.. dgn pantas dia amek cincin aku tu..huhh. mula la aku nak bising "eimannn!! nak cincin tu! eimannn!!!" dia wt tataw ja blah cenggitu ja...grrrr~http://www.emocutez.com lagi sekali dia buat pangai dia...malas aku nak ligan...aku biaq ja dia jalan..lagi pon kaki aku yg pendek ni tabole nak ligan dia yg berkaki panjang tu...takpa la...esok lusa aku mintak...aku yakin! yakin pasti bole! kan? yakin sgt yg dia takan bg..HAHAHAA! eiman!!!! jahat.

2 comments: