kesengsaraan bila sengkek .

asalamualaikum,


ohoiii~ aku SENGKEK!*tak penah tak sengkek hehe, lain org lain cara kan? so,cara org lain sengkek sgt berbeza dgn aku.. yelaa,korang bila tinggal duet dalam RM10 tuh,mesti sep gilagila banggang dah kan,sebab nnti2 nak makan apa plak kalu abes sepohinggit tu.kankan? kalu aku,RM10 tu x sengkek g..HAHA! kalu ada RM1 ha! aku sengkek dah la tu. kalu zaman sekolah,sengkek2 bole makan g..biasa la dok asrama kan.. ni peringkat atas sekolah lain plak...RM5 pon susah nak makan. 

okay2,minggu lepas mak aku bwak masok RM100 kat aku. tahan sat sgt! ntah aku buat pa.. memang dasar boros la kan aku ni. masa ada dlm RM5 aku dah mula sep..hehee, aku PUASA taw dak. 1 minggu aku puasa.. makan sekali ja sehari. time bukak posa tu la..taw dak aku makan apa? aku makan telor dgn nasik ja..memang sedih la..aku asa mcm miskin gila! paling advance aku makan pon nasik,sardin dgn telor..wahwah! 2 lauk tuh..HAHAHAA! disebabkan aku btol2 sengkek,aku pon balik uma*takdak duet baru ingat runah

aduh,bila balik uma,aku asa mcm aku KAYA gila weh, makan ja keja aku.. memang betol la pesan fifi kat aku "ang balik makan utk seminggu siap2" HAHA! aku makan byk gila! abes sepinggan,kenyang2...stengah jam pastu makan lagi sepinggan..pastu makan lagi..hehe, kalu seminggu dok uma mmg pangkat gedempol la aku peggang kan.. sekarang bru gendut..HEE, 

selain dari bab makan,ada lagi bab sengkek ni.. PHONE aku..hurmmm..buat hal terok2 dah..qisau aku...sebenaqnya aku takesa kalu bab2 mesej2 ni..cuma aku takot information psl kelas ka,pasal kawan ka,psl family ka..hmmm tu aku risau! semalam bt3 phone aku "17%" aku cas,pagi ni bangon2 "13%" maki duatiga das dulu baru aku cabot cas..dalam 2jam cemtu aku cas balik.....3jam kmudian aku tgok bt3 aku "13%" lagi..ha! phone aku mmg mintak jadi anak tiri la kan. aku mcm nak hempok2 ja...padahal tak larat nak hempok dah...saket hati kot. hmmm tunggu aku kaya t aku beli hnset baru! huhhh! takmaw sony dah,aku tak qeti jaga..buat saket hati ja..tapi nak tggu kaya tu ntah bila la...

No comments: