cuti DEPA sakan :D



asalamualaikum, hi MyEm0.Com

disebabkan mood nak berblogging terlalu mendadak,so aku tekan jgak "new post"..rajen kan? ngEEE~
eh , eh , eh , aku ISLAM taw? tapi kelas aku dapat cuti DEPAbali dalam seminggu. fuyoooh, memang sakan la kami qaya..hohoo! last kelas hari selasa pukol 1. tapi aku balik dari poli pkol 5pm..taw napa? kalot buat keja..buat macro,present agama,keja akaun,kuiz law(akibat ponteng)..weh2 lupa, pasal kuiz law tu kan,malu ooww, ritu lect kata "nama yang saya sebot2 ni sila jmpa saya kt pejabat" dia sbot satu2 nama then kena angkat tangan pastu dia kata "ha! jmpa saya nah?" hehehee.. malu bukan apa,dia sebot nama hak suma kaki ponteng kelas aww,dah la suma laki..tetiba sesat nama aku sorang2 situ.. memang malu la..sia2 aku pakai baju PINK masa tu..hilang ayu beh,nampak gengster ja..HAHAHAA!

okay2, tengs buat kawan2 yang wish raya DEPA kat aku..memang ramai la kalu nak senarai kanMyEm0.Com ampa memang sayang aku. hmmm, aku cuti sampai ahad ni taw,even sabtu ada kursus ia di anggap cuti..sebab malas nak p..ngeehek! qisau aku dok uma lama2..kalu dok poli,teap hari aku puasa..ni dok uma,makanan sentiasa ada dpn mata..MAKAN ja keja aku..pipi aku mcm makin besaq ja..lemak2 badan makin membiak secara berleluasa. aish! siqius aku qisau nieh. tadi bukak "webcam"MyEm0.Com hehee..nak snap pic! biaq la kt aku nak gedik2 sorg2 depan webcam ka apa ka kan? mak aku tgok geleng2 kepala ja,ampa yang tak tgok jgn nak ngata aku.paham?heheheee.. ha! aku tgok aku dlm webcam teros x jadi snap..gemok gila...mak aiii~ cemana nak diet cuti2 ni ha? pkol 12tgahmalam ja perot aku mula lapaq..makan sakan lak uh! hahahaha..gila byk nasik..NASIK! taw nasik? hahahaaa. doakan aku tak gemok,mungkin webcam pnya kmera aku rosak kot ==" kan?

3 comments:

FatinFirdaus said...

wahh.. sronoknye cuti.. sy xcuti pun.. :(

♥ p a a n i ♥ said...

haha..dikk jgn ponteng dikkk

sitiinajihah said...

fatin : hahaa. lpas ni kena gnti2 klas,baik tayah cuti.kan?

paani :heee,malasnyaa nak p..tgok la t cenaa.