catatan DIARYY

hai diary :) saya rendu awak taw takk tikargetah ;DD sgtsgt rendu.. dan iNEEDyouu now...hmm

hihi. :) apa masalah aku ntah la. semalam aku takdak mood.Takdak sgtsgt.Memang sgt takdak.Dan tanpa sebab..hEE:D aku tataw kenapa aku takdak mood dan sedih dan rendu mak semalam..rendu nak menanges kat mak.rendu nak cita masalah kat mak..hmmm ntah apa masalah aku yang nak diceritakan tu.. kan? hihi. takdak masalah pon..

pagi tadi aku happy. happy sebab ada org buat aku happy :D timakaseh ya buat aku happy! :) timakaseh sgt..aku happy sgt asa tu..sgtsgt la happy ^_^.

macam biasa,gap 2jam singgah PI untuk solat. jumpa member kat sana. budak2 rumah suma..dan mula berGOSIPP dalam surau.HAHAA. rutin! rutin! rutin harian..hikhik! tapi gosip harini takbest dan HOTT dan aku ketinggalan zaman. fine! siapa la aku kan yg nak taw berita hothot awal2..kankan? :) takpa lah.. janji aku dah taw berita tu kan? hehe...

okay, aku manusia biasa..bila taw berita apa2 mesti la ada perasaan sikit kan?kan? biasa la tu kan? hihi. perasaan aku bila taw tu,aku SEDIH nak nanges sgtsgt.ya! aku takbole nanges situ sebab ramai org..heee,so aku senyum lebar2..lebar sgt! sgt lebar! dpt elak dari sedih taw tak senyum tu..tak caya,korang try buat..HEE, apa berita sedih tu? nak taw? hehe.. memang aku takan bgtaw la kan..sat ja aku sedih ni..sat ja kot.. mood ja yang lama takdak nya..hehe..

mungkin aku sedang terima balasan. kankan?  ya, aku sedang terima balasan dgn apa aku buat dkat ALAP, dgn AJIS dan EILI haritu..kan? so jiha, padan muka hang,,hehe..terima dengan redha ya(:

aku dah penat jadi jahat,penat jadi baek,penat jujur,penat muhong,penat sedih,penat sayang2,penat bersabar,penat segalanya..penat sgt..mungkin aku senang maafkan org :) mungkin aku senang dipujok :) mungkin aku susah nak marah :) mungkin aku lembut :) tapi aku ada perasaan. aku perempuan biasa.. kankan? hehe..abes,lepas ni aku nak jadi apa plak? ha? ntah la..

hilang mood nak sayang orang..dia epii dengan apa yg dia buat. kan? dia kenal aku pon,dah cukop BERTUAH aku rasa :) aku tak penah marah dia,tak penah benci dia.. cuma harini aku terasa dan sedih .manusia kan? biasa la tu...kan? buat dia,jangan risau ya? aku tak marah pon. sedih sikit ja. tayah pikir aku ya? pikir yg lain2 tu,lagi penting..aku ni 0.01% ja dlm hati dia :) 

*tabole nak sambong,buat aku nanges..

HAHAHAA! ya aku EMO rini..aku JIWANG..aku PASRAH.. wekkkk! biaq pieh.. biaq pieh..aku SUKA dgn diri aku :DD

No comments: